Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble kontaktet av en selger som ville gi meg et tilbud, med høyt tempo og press i samtalen hadde han plutselig satt i gang overføring til Talkmore. Informasjonen som ble gitt til meg var ganske misvisende, jeg trodde til og med at det var Telenor jeg hadde fått tilbud av før jeg leste meldingene etterpå. Det er ikke uvant for meg å ha slike samtaler, men jeg har aldri opplevd lignende. Jeg er rett og slett forbannet! Og blir nok aldri kunde av talkmore. Heldigvis hadde dere en grei fyr i kundeservice som kansellere ordren.
Hei Øystein! Våre selgere skal alltid være klare og tydelige i alle samtaler, og sånn du beskriver denne samtalen er det absolutt ikke sånn en selger skal fremstå på vegne av Talkmore. Dette beklager jeg på det sterkeste for. Jeg skulle gjerne tatt en nærmere titt på hva som har skjedd, så hvis du kunne sendt en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer, så skal jeg få gjort alt jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.
Dere er veldig høflig og tålmodig telefon selskap og jeg setter stor pris på det. Mvh Ahmed N.
Heisann Ahmed! I Talkmore er god kundeservice top prioritert for å gi våre kunder den beste hjelpen. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig stor pris på :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Alltid god service og hjelp. Kjempeflinke og hjelpsomme som alltid er hyggelige.
Heisann Olav! Så hyggelig å se at du alltid får god hjelp når du er i kontakt med oss! Vi jobber hardt for å tilby kundene våre god service, så vi setter virkelig stor pris på så hyggelige tilbakemeldinger :-) Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Petter
Fikk hjelp fra en hyggelig dame Hun sendtd også sms med info Veldig fornøyd
Hei Vigdis! Dette var jo virkelig flott å se! Det er ikke noe vi liker bedre enn fornøyde kunder, så det skal mye til å få en bedre start på uka enn dette :-D Ønsker deg en super dag, hilsen Petter
Skulle på ferie å trenkte extra data. Det var BARA en hyggelig telefonsamtale med en kundebehandler, å vips så var det ordnet😊 når jeg kom hjem å ikke trenger så mye data, en liten telefon å vips tilbake til den datapakka jeg hadde 😊😊 BARA POSITIVE OPPLEVELSER 😊😊
Heisann Arvid! Det kan jo nesten ikke bli bedre enn dette :-) Vi prøver å gjøre det enkelt for kundene våre, så det er jo virkelig godt å se at du enkelt har fått hjelp med å endre abonnement når du har hatt behov for litt ekstra data. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
Bra og god konsulent fikk svar på alt som du ønsker god service og vi svare rask når vi ringer
Hei Soliman! Dette var jo virkelig god å se. Vi prøver å holde svartiden så lav som mulig, slik at kundene våre slipper å vente alt for lenge i kø når de trenger hjelp, så det er flott at du får raskt svar :-) Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Petter.
Veldig hyggelig hjelpsom person jeg pratet med i dag. Fikk svar på det jeg lurte på.
Heisann Klara! Så godt å høre at du hadde en god opplevelse i kontakt med kundeservice og fikk svar på det du lurte på :-) Takk for en hyggelig omtale. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.