Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er meget fornøyd med mitt Talkmore - abonnement; både kvaliteten/dekningen, prisen og servicen fra hyggelige medarbeidere de gangene man har behov for det.
Heisann Tommy! Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med både abonnementet ditt, dekningen, pris og kundeservicen. Det blir faktisk ikke så mye bedre enn dette altså :-) Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en super fin dag, Hilsen Jakob.
Ble møtt av en veldig hyggelig mann. Veldig dyktig og forklarte på en enkel og fin måte.
Heisann Laila! Vi ønsker alltid at våre kunder skal ha en god opplevelse i kontakt med kundeservice og det er godt å høre at dette er tilfelle hos deg. Vi skal fortsette den gode jobben i lang tid for å holde deg like fornøyd :-) Ønsker deg en fin dag, Hilsen Jakob.
Personen jeg snakket med løste problemet på en grei måte.
Heisann Erling! Det er virkelig godt å høre at du fikk en løsning på problemet du opplevde. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig stor pris på :-) Ønsker deg en fin dag, HIlsen Jakob.
Hyggelig og vennlig stemme. Fikk svar på det jeg spurte om.
Heisann Kathe! Det er virkelig godt å høre at du fikk svar på det du lurte på, slik ønsker vi alltid at kontakten med kundeservice skal være :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, Hilsen Jakob.
Talkmore har gode priser, ingen negative overraskelser og kundebehandling er alltid super!
Heisann Hanne! Dette var kjempe kjekt å høre og jeg vil takke for en så hyggelig tilbakemelding. I Talkmore skal det være enkelt å være kunde og da skal man slippe å bekymre seg over negative overraskelser :-) Det er også virkelig godt å høre at du er fornøyd med både pris og kundeservicen. Ønsker deg en fin dag, Hilsen Jakob.
Landet greit etter vel to døgn, men litt tung vei dit. Ett SIMkort fungerte ikke, og forsøk på hjelp fungerte svært tregt og dårlig. Fullt kaos på chat. Trøbbel med porteringer hos Telenor førte til det som jeg oppfattet som full kollaps. Løsning som ble lovet torsdag ettermiddag etter å ha kastet bort dagen med to timers kontakt med forslag, venting og prøvinger førte ikke fram. Nytt forsøk på chat fredag morgen ble bare nesten to timers kaos. Kortet jeg hadde satt inn i mobilen, ble gjort om til datakort og virket ikke. Ble meldt inn på ettermiddagen og mobilen fikk nettljenning, men kunne ikke brukes som telefon. Tilbakemelding om å ringe 06020 begynte å løse floken, med tilbakemelding lørdag formiddag. Hint om å bruke hjemmesiden gjorde at jeg aktiveterte et ekstra kort jeg hadde bestilt, og telefonen virket! Nå venter jeg på erstatning for deffekt kort? Stjerner fra -1 til 4 for opplevelsen totalt
Hei Geir! Dette hørtes ikke helt bra ut og her må vi beklage om ting ikke har gått helt som det skulle. Det er også beklagelig at du måtte bruke så mye tid på dette. Jeg ønsker å se nærmere på dette og rette eventuelle feil du skulle oppleve. Kunne du sendt en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer så skal jeg gjøre alt jeg kan for å hjelpe og komme med en god løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, Hilsen Jakob.
Rask svar når jeg ringte, og fikk veldig god hjelp av en god kundebehandler
Heisann Roger! Dette må jeg si var en flott start på uken og jeg vil takke for en så hyggelig tilbakemelding. Vi ønsker alltid å levere rask og god service slik at vi kan hjelpe våre kunder på best mulig måte, og det er flott at dette gjenspeiler seg hos deg :-) Ønsker deg en fin dag, Hilsen Jakob.