Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med svar og hjelp på min henvendelse.Kjempehyggelig kundeservice.
Hei Meliha! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Raskt svar hos kundeservice og det jeg spurte om fikk jeg svar på kjapt 👍
Hei Vidar, Så fantastisk gøy å høre! Det er akkurat sånn det skal være. Jeg er så glad vi har gode kunder som deg hos oss. Takk for fine ord. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
De lurer deg med data. Har hatt Talkmore to ganger, og begge gangene mente de jeg hadde brukt opp dataen min etter en, en og en halv uke. Ene gangen stod simkortet i en Nokia 100 uten hele tiden, Nokia 100 har ikke datatilgang what so ever, og når jeg konfronterte de med det var plutselig dataen tilbake dagen etter.
Hei Bjørn, Takk for at du deler din opplevelse med oss! Det er leit å høre at du opplever det slik. Vi har ikke innsikt i å kunne spore hvordan mobildataen brukes. På er generelt grunnlag kan vi forklare hvordan forbruk fungerer. Det er ikke vi som lager forbruket, men det registreres direkte fra sim kortet. Noen apper oppdateres automatisk via mobildata, men dette kan du slå av under innstillingene på telefonen.Dersom dekningen på mobildata er sterkere enn wifi nettet vil telefonen automatisk bruke fra mobildata, som ofte fører til et høyere forbruk enn man vanligvis har. Derfor anbefaler vi å skru av mobildata helt når man ikke bruker det for å unngå at telefonen bruker det i stedet for wifi. Du kan se hvor mye de forskjellige appene bruker under innstillinger på telefonen. Dersom du har spørsmål eller trenger ytterligere informasjon kan du ta kontakt med oss på [email protected]. Ha en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Quickly understanding the problem / issues and giving a good solution immediately
Hi Supriya! This is simply fantastic to hear! I am happy to hear that you are satisfied, and I will do everything I can to ensure that you have the same good experience for many years to come. Thank you for the kind words, we really appreciate it! Have a nice day! 💛 Mvh. Halima
Mycket bra service från kvinnan som behandlade mitt ärende .
Hei Jan, Vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å dele denne fine omtalen. Jeg er glad vi har deg som kunde hos oss, og jeg håper du forblir det i lang tid. Takk for fine ord og alle stjernene. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Jeg har hatt Talkmore i masse år. Kommer ikke til å bytte. Alltid hjelp å få når en ringer dit. Fantastisk kundeservice.
Hei Marianne, Dette blir jeg utrolig glad for å høre! Det er akkurat sånn det skal være. Tenk at vi har fått ha deg som god kunde i så mange år! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal forbli like fornøyd i mange år fremover. Takk for kjempe fine ord. Vi setter stor pris på gode kunder som deg. Ønsker deg en helt nydelig dag, hilsen Julia.
jeg fikk hjelp til å aktivere et simkort som var blitt terminert da de ikke var blitt brukt på lenge.
Hei Harald, Dette er jo bare helt supert å høre! Så godt du fikk hjelp til å aktivere SIM-kortet på nummeret ditt igjen. Takk for kjempe hyggelig omtale. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Julia.