Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk forklart at saken kunne ordnes med en gang, og ordnet av denne hyggelige kundeagenten
Hei Svein, Tusen takk for en fin omtale og tilbakemelding. Veldig gøy å lese at du hadde en bra opplevelse med vår kundebehandler og at problemet ditt ble løst uten problem. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
De overførte meg fra tidligere operatør og sender leg ikke simkort sitter uten dekning. Kunde service sier jeg må betale for perioden jeg ikke har simkort
Hei Alexander, Dette hørtes ikke riktig ut, og det er virkelig ikke slike opplevelser vi vil at kundene våres skal ha med oss. Hvis du kan ta kontakt med oss på [email protected] så vil vi gjerne se nærmere på saken og hjelpe deg så godt vi kan. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Elendig dekning, kundeservice, pris osv .Skal bytte til annen leverandør så snart det lar seg.
Hei Jama, Dette hørtes veldig rart ut. Vi ønsker selvfølgelig ikke at våre kunder skal oppleve oss på denne måten. Vi vil gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] så skal vi selvfølgelig gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Jeg har alltid fått god service og blitt nøye forklart hvilket abonnement som lønner seg. Pga annet medlemsskap har jeg også bra månedlig rabatt. Jeg kommer ikke til å bytte til er annet selskap.
Hei Anita, Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Det er veldig godt å se at du er fornøyd med både tilbudet og kvaliteten vi tilbyr. Vi er stolte av å ha samarbeid med så gode partnere slik at vi får gitt kundene våre så bra tilbud. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Ringte Talkmore kundeservice for hjelp med datapakke i usa. Det fikset de med en gang. Takk takk.
Hei Benny, Så fint å se at du fikk god og effektiv hjelp når du var i kontakt med oss. Dette er ekstra viktig da du befant deg i utlandet og trengte hjelp. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Hun var både kjempe hyggelig og løste problemet jeg hadde
Hei Ragnhild, Tusen takk for fin omtale og tilbakemelding. Veldig gøy å se at du fikk den hjelpen du trengte da du var i kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Fikk en meget hyggelig mann på tråden, jeg ville ikke bytte til OneCall men han hjalp meg med å finne ut av dette og så var han så hyggelig å gav meg en billigere telefonregningen hos dem. Det er hva jeg kaller virkelig god service. Tusen hjertelig takk for hjelpen TalkMore og for at jeg fortsatt er kunde hos dere😊❤️
Hei Charlotte, Dette var utrolig gøy å lese! Det er virkelig fint å se at du hadde en så god opplevelse med vårt kundesenter. Vi er veldig glade å ha deg som kunde og håper det fortsetter lenge. Tusen takk for den fine tilbakemeldingen og omtalen. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Marcus