Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For en tid tilbake endret jeg til et annet mobilselskap, litt billigere, men ikke lenge etter gikk jeg tilbake til talkmore!!! Ikke fornøyd, men hos talkmore får jeg hjelp uansett problem, og prisene er ikke hakke gal🙏🙏de et alltid der for kunden når man tar kontakt!! Jeg er superfornøyd med Talkmore, takk for alltis super service🙏🙏👏👏
Heisann Bente! Vi er stolte av å kunne levere super service til alle våre kunder, men blir ekstra stolte når vi leser slike hyggelige tilbakemeldinger. Det er fantastisk å høre at du er fornøyd og alltid får hjelp når du er i kontakt med oss. Slik ønsker vi å fortsette i lang tid :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Veldig hyggelig og imøtekommende person på kundeservice 😊
Hei Tone! Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Det er flott å høre at du hadde en positiv opplevelse i kontakt med kundeservice :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Selger løy om konkurrent - konkurrenten bruker også Telenor-nettet, men selgeren sa at disse bare bare leide deler av nettet og derfor hadde dårligere dekning. Stemmer ikke når jeg sjekker opp. Selger lovet også ekstra data, som jeg ikke fikk. Trykket for å ikke ta opp samtale, så ingen bevis - tydeligvis noe som ble utnyttet.
Hei Michael! Dette hørtes jo absolutt ikke bra ut. Dersom selger har gitt informasjon som ikke stemmer, og i tillegg lovet ekstra tjenester som ikke har blitt levert må jeg bare beklage. Dette ønsker jeg naturligvis å undersøke nærmere. Kunne du sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å hjelpe og finne en god løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.
Her kaster de ansatte på kundeservice seg rundt for å løse ditt problem. De ser løsninger å jeg fikk ikke inntrykk for at de ville selge meg noe ekstra som jeg ikke har behov for. At dere jobber i kundeservice-bransjen og sikkert snakker med sure kunder dagen lang, og enda var så hyggelige å behjelpelige for meg overrasker. Her gjør dere noe riktig, for jeg føye meg ivaretatt
Hei Tim-Ronny! Takk for den flotte tilbakemeldingen! Det varmer virkelig å høre at du opplevde vår kundeserviceteam som så engasjerte og dedikerte til å løse problemene dine. Vi setter stor pris på at du følte deg ivaretatt og at du ikke ble presset til å kjøpe noe ekstra du ikke hadde behov for. Å skape gode kundeopplevelser er en prioritet for oss, og det er flott å høre at vi har lyktes med dette i ditt tilfelle. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Halima 💛
Ble møtt av en hyggelig stemme som hadde svar på det jeg spurte om med en gang,uten at det ble venting. Dere etter avslutta vi en hyggelig måte. Men,dere hos Talkmore er kjent med å være hyggelige å effektive så der var jo ikke nytt. Så alt gikk fort og ryddig for seg.
Hei Kjell! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk dag! 😊🌟 Mvh. Halima
Alltid god service og hyggelige folk, har vært talkmorekunde i mange år og aldri hatt problemer med talkmore 😃
Heisann Grethe! Så godt å høre at du alltid har en god opplevelse i kontakt med kundeservice, slik skal det alltid være hos oss. Vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir minst like fornøyd i mange år til :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
For høye pris justeringer. Står ikke til det det er jeg bruker telefon til.
Hei Stein! Vi har sett oss nødt til å gjøre noen endringer på våre utgåtte abonnement, og dette medfører uheldigvis noen prisjusteringer for enkelte. Dersom den nye avtalen etter prisjusteringen ikke møter dine behov så kan du sende meg en e-post til [email protected] eller ta direkte kontakt med kundeservice, så kan vi sammen se på mulighetene for å finne noe som passer litt bedre :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.