Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Man får mye for pengene. Sjekket pris mot konkurrentene, og ingen kunne slå tilbudet jeg fikk av Talkmore. De har også en meget hyggelig og behjelpelig kundeservice! Anbefales!
Heisann, Eli! Så gøy å se at vi slår konkurrentene! Det er alltid hyggelig med slike tilbakemeldinger :-) Hjertelig takk for din anbefaling! Vi ønsker deg en fortsatt flott sommer! Med vennlig hilsen Talkmore
Ikke ofte jeg er i kontakt med kundeservicesenteret til Talkmore , men de erfaringene jeg har derfra er utelukkende positive . Løsningsorienterte , kreative og ikke minst raske . Dette er egenskaper jeg verdsetter . Ingen problem med å anbefale Talkmore til venner og bekjente.
Hei Lasse :-) Dette var veldig hyggelig å lese, tusen takk for så fine ord! Vi setter stor pris på det du skriver. Håper at du får en superfin sommer, hilsen Talkmore :-)
Hei Har nettopp blitt kunde i Talkmore. Satt 45 minutt i telefonkø før jeg la igjen telefonnummeret og ba dem ringe tilbake. Det gjorde de ganske raskt etterpå men de la på i løpet av 5 sekunder slik at det var umulig å svare på tilbakeringingen. Deretter ringte jeg oppigjen og satt i nye 30 minutter i telefonkø. Dette kaller jeg ikke kundeservice, det ligner på noe helt annet. En veldig dårlig start på et nytt kundeforhold som inneholder 4 telefonnummer. Fortsetter det slik blir jeg ikke værende lenge. Skal dere drive med telefonabbonement får dere bemanne kundeservice på et slikt nivå at det fungerer i praksis. Det er de ferreste som ringer kundeservice for å få noen å snakke med, det er som regel en viktig og presserende/hastende grunn til dette. Dette er ikke de som sitter på kundesenteret sitt problem men et typisk ledelsesproblem. Her er det noen som har god lønn som ikke gjør jobben sin. Skjerp dere.
Hei Edgar! :-) Tusen takk for forklarende vurdering! Det er ikke bra at det ble lagt på i løpet av 5 sekunder, slik skal det selvfølgelig ikke være. Det stemmer at det er mye trafikk inn til oss om dagen, her jobber alle i ledelsen og på kundesenteret på spreng for å ordne opp i det! Årsaken til at dette har tatt litt tid, er at det ikke skyldes en bestemt feil, eller at det er en bestemt årsak til at vi de siste ukene har blitt kontaktet mer enn normalt. Det har derfor vært vanskelig å stabilisere trafikken. Heldigvis har det blitt mer normalt de siste 2 dagene. Vi fortsetter å gjøre det vi kan for at dere som kunder får den beste opplevelsen når dere kontakter oss. Vi håper at dette er noe du selv opplever fremover. Ønsker deg en flott sommer, hilsen Talkmore :-)
Ble kontaktet av telefonselger som klarte å komme med et gunstig tilbud til oss. Dessverre er det konfigurert opp feil, og nå får vi ikke kontakt med kundeservice eller selger. Ubrukelig!
Heisann Rune :-) Det var merkelig at du ikke får kontakt med vårt kundeservice! Vi holder åpent, så du må gjerne forsøke på nytt nå. Vi har veldig lyst til å hjelpe deg! God sommer, hilsen Talkmore :-)
Ok for deg som er synsk eller så nerdete, at du logger deg inn for å se etter regningen. Ringte aldri til kundeservice, bare byttet til NorgesEnergi Mobil. Fikk faktisk en bedre deal der.
God dag Frank :-) Det var rart at din faktura ikke kom frem. Vi sender alltid ut faktura enten per post, e-post, eFaktura eller via Avtalegiro. Ca 3 dager etter forfall så skal det bli sendt ut en påminnelse på SMS, før det blir sendt ut inkassovarsel med purregebyr et par uker senere. Vi undersøker gjerne hva som har skjedd her, da må du bare ta kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en flott sommer, hilsen Talkmore :-)
Veldig fornøyd med kundeservice. God hjelp å få og veldig snille og blide mennesker. Har aldri hatt problem med nettet eller noe som helst som gjelder abonnement.
Hei Karishma =D Tusen hjertelig takk for snille ord, det setter vi utrolig stor pris på! Vi håper på et flott samarbeid videre :-) Ønsker deg en superfin sommer, hilsen Talkmore
Kundeservice er alltid vennlig og løsningsorientert. God på pris og god dekning!
God dag Arvid :-) Vi setter stor pris på din hyggelige tilbakemelding! Kundeservice, pris og dekning er noen av våre viktigste verdier, og vi vil hele tiden gjøre det vi kan for at dette blir best mulig for våre kunder. Ønsker deg en strålende sommer, med vennlig hilsen Talkmore :-)