Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ok for deg som er synsk eller så nerdete, at du logger deg inn for å se etter regningen. Ringte aldri til kundeservice, bare byttet til NorgesEnergi Mobil. Fikk faktisk en bedre deal der.
God dag Frank :-) Det var rart at din faktura ikke kom frem. Vi sender alltid ut faktura enten per post, e-post, eFaktura eller via Avtalegiro. Ca 3 dager etter forfall så skal det bli sendt ut en påminnelse på SMS, før det blir sendt ut inkassovarsel med purregebyr et par uker senere. Vi undersøker gjerne hva som har skjedd her, da må du bare ta kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en flott sommer, hilsen Talkmore :-)
Veldig fornøyd med kundeservice. God hjelp å få og veldig snille og blide mennesker. Har aldri hatt problem med nettet eller noe som helst som gjelder abonnement.
Hei Karishma =D Tusen hjertelig takk for snille ord, det setter vi utrolig stor pris på! Vi håper på et flott samarbeid videre :-) Ønsker deg en superfin sommer, hilsen Talkmore
Kundeservice er alltid vennlig og løsningsorientert. God på pris og god dekning!
God dag Arvid :-) Vi setter stor pris på din hyggelige tilbakemelding! Kundeservice, pris og dekning er noen av våre viktigste verdier, og vi vil hele tiden gjøre det vi kan for at dette blir best mulig for våre kunder. Ønsker deg en strålende sommer, med vennlig hilsen Talkmore :-)
Møtt på hyggelige mennesker om man har vært nødt og ta kontakt. God dekning og mye tilbud/gratis GB😃👌
Hei hei, Ragna! Tusen takk for super tilbakemelding! Det er alltid gøy å se at både kundeservice og tjeneste faller i smak! Ønsker deg en super sommer :-) Med vennlig hilsen Talkmore
Jeg er kjempe fornøyd med pris og kunde service. Er man ikke teknisk anlagt så får man hjelp via telefon og det liker jeg. Gode tilbud til barn også 👌
Hei, Therese! Hjertelig takk for tipp topp tilbakemelding! Det er så kjekt å se at du både har fått god hjelp, og er fornøyd med tilbudene våre :-) Ha en strålende sommer! Med vennlig hilsen Talkmore
Skjelden er det noen feil i abb. Eller linjer. Det er enkelt å få service eller bestilt noe. Takk.😀👍
Hei, Richard! Selv takk for en super tilbakemelding! Det er så hyggelig å lese at du er fornøyd hos oss :-) Ønsker deg en flott sommer videre! Mvh Talkmore
Har vært veldig fornøyd hittil. Men har fått regning for juni med feil basispris. Heldigvis er forfall utsatt til 10.7.2020. Når blir fakturaer rettet opp?
Hei, Fred! Så hyggelig å lese at du har vært fornøyd hittil, og at fakturaen ble utsatt. Det er veldig leit om du har fått feil faktura, dette ønsker vi selvsagt rydde opp i. Ta kontakt med vårt kundesenter på 915 09 915 ordner vi opp i dette :-) Ha en strålende sommer videre! Mvh Talkmore