Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gode priser og utmerket kundeservice! Grei selvbetjening i appen
Hei, Dag! Det kan jo ikke bli bedre enn dette - tusen takk for omtalen og full score! Vi står på dag inn og dag ut for at våre kunder skal være fornøyde med abonnement og tjenester vi tilbyr, så slike tilbakemeldinger hjelper absolutt på. Ha en riktig fin helg, med vennlig hilsen Thomas.
Jeg er meget fornøyd med Talkmore rydig og seriøst selskap med meget hygelige og i møtekomende kundebehandlere bestilte akurat bredbånd hos Talkmore og har hatt mobilabonemang hos Talkmore i 4 år med svært fornøyd abonemangstid men byttet til fjordkraft for noen dager siden da jeg fik et tilbud i forbindelse med at jeg flytta strømmen de så kunne jeg få tre måneder gratis mobilabonemang der men jeg har allerede begynt og angre meg på det valget da jeg er svært fornøyd med Talkmore som har abonemang og tilby for folk flest på grasrota 👍 anbefales på det varmeste svært hygelig og rødig selskap med svært skjelden noe tul og har en rask leverin noe som også har en del og si 👍
God dag, Ragnar! Tusen takk for en kjempefin omtale. Det setter vi stor pris på! Om du ikke er fornøyd hos ny operatør så er du selvsagt hjertelig velkommen tilbake til oss :-) Minner om at vi også tilbyr strøm. Hos oss får du ingen skjulte kostnader eller bindingstid. Håper at du får en kjempefin dag, hilsen Victoria :-)
Fikk utrolig god hjelp til å finne rett abonnement for å redusere kostnadene til hele familien, serviceinnstilte og hyggelige 👍
Hei, Christer :-) Det var godt å høre at du fikk god og hyggelig hjelp med å redusere mobilkostnadene! Vi håper at du er like fornøyd på reisen videre. Kontakt gjerne kundesenteret på nytt om vi kan hjelpe med noe annet. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Victoria :-)
Jeg er en gammel kunde fra år 2002/2003. Dere promoterer på deres Talkmore sider om nytt abbonement eu+. Denne nyheten startet for 4-5 mnd tilbake. Jeg har hatt ekstra utland ganske lenge og er en gammel kunde, dere tilbyr ikke nye tilbud de kunder som har vært lojale kunder hos Talkmore. Her kunne vi ha spart 80 kr per mnd fra oppstartsdatoen for eu + abbonementet. Vi har betalt normale priser uten å ha visst om eu+. Dere pleier å sende nyheter på Email adresse eller sms som tidligere. Men når det kommer til slike tilbud så gjemmer dere info fra kundene, det hjelper ikke å bare unnskylde seg. Her ønsker jeg en plaster på såret ved at dere kan gi med rabatt fra deres tidligere mistagelser. Tusen takk!
Hei, Zmu! Dette hørtes jo ikke bra ut og er ikke slik vi ønsker å ha det. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected], så skal vi gjøre alt vi kan for å få deg helt fornøyd og se om vi får rette opp i dette. Ønsker deg en fin dag, hilsen Victoria
Opplever at det er enkelt å være kunde hos TalkMore Bedrift. Vå kundekonsulent er femoverlent og pålitelig. Kundeservice funger meget godt. Mao. For oss som kunde så medfører samarbeidet lite administrasjon.
Heisann Tom! Så godt å se at kundeforholdet ditt holder seg enkelt. Det er en av verdiene vi jobber ekstra hardt for å opprettholde. Så dette skal resten av kontoret få se, så skal jeg gi beskjed til bedrifts-gjengen, slik at de får en velfortjent klapp på skulderen :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter
De jeg har snakket med hos dere har vært veldig imøtekommende og behjelpelige, og kommet med gode løsninger. Også er jo prisene deres også en medvirkende faktor. Og ververabatten så klart. Skal ikke kimse av 500 kr. 😄
Hei, Astasin! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding - det er så utrolig gøy å høre at du er fornøyd med oss som din mobiloperatør. Vi skal fortsette med å levere en stabil og god tjeneste i alle år fremover, det lover vi! :-D Ha en riktig fin dag videre, med vennlig hilsen Thomas.
Jeg en kunde hos talkmore over ti år har vervet mer en 10 stk kunder jeg har sagt opp min avtale de sender faktura fremdeles
Hei Sonny! Dette var utrolig leit å høre, vit at vi på ingen måte ønsker at våre kunder skal sitte igjen med den følelsen. Vi har veldig lyst til å sjekke opp i dette og komme frem til en god løsning, kan du sende oss en epost til [email protected] med telefonnummeret ditt og litt mer utfyllende informasjon? Da hører du fra oss, med vennlig hilsen Thomas.