Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ansatte var veldig vennlig og avslappet, fant årsaken til problemet og fikset det 🙏 Dere er heldig som har så flinke medarbeidere og det er selvfølgelig like trivelig for kundene
Hei Karin, Jeg er veldig glad for du hadde en god opplevelse når du var i kontakt med oss, og at du ble godt tatt i mot! Det er akkurat slik vi ønsker å ta i mot våre kunder. Ha en super dag, hilsen Julia.
Utrolig førnøyd fram til nå, men jeg får nå se siden jeg nettopp er begynt her 👍
Hei Arve, Jeg vil starte med å ønske deg hjertelig velkommen som ny Talkmore kunde! Det er helt fantastisk å høre at du har vært så fornøyd til nå, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal forbli like fornøyd fremover. Ønsker deg en riktig god jul og fin uke videre, hilsen Julia.
Etter hyggelig samtale med en av talkmoores medarbeidere fikk jeg følelsen av julestemning, takk for all guiding og forståelse. GOD JUL🎅
Hei Torkild, Dette var virkelig hyggelig å lese! Helt fantastisk at du fikk hjelp med det du trengte, og følelsen av julestemning i tillegg. Jeg ønsker deg en riktig god jul og godt nyttår, hilsen Julia.
Fikk raskt svar hos kundeservice, fikk hjelp av en hyggelig og løsningsorientert kundebehandler.
Hei Monique, For en fantastisk tilbakemelding. Jeg blir så glad av å lese at du ble godt tatt i mot når du var i kontakt med oss, og setter stor pris på tilbakemeldinger som dette. Ønsker deg en fantastisk dag videre, hilsen Julia.
Fantastiske folk som jobber i kundeservis. Svarer raskt og forteller alt som du spør om.
Hei Nedzmija, Dette gleder hjertet mitt å lese! Jeg håper du forblir like fornøyd i mange flere år. Ha en strålende uke videre, hilsen Julia.
Spurt Talkmore sin kundeservice om hvorfor jeg ikke har nett/tlf i Sverige. Kundeservice svarer ikke.
Hei Erik, Det skal vi så klart hjelpe deg med! Du kan sende meg en e-post på [email protected] så får vi løst dette. Ønsker deg en fortsatt fin dag videre, hilsen Julia.
Det seneste året har jeg hatt sammenhengende store problemer som følge av ukjente kostnader i faktura som en ikke ønsker å opplyse. På spørsmål til Talkmore hva den ukjente kostnaden er har det blitt opplyst at dette ikke kan opplyses fordi det er sensitive opplysninger. Etter hvert har det blitt opplyst ukjente tjenester som jeg blir tvunget til å betale. Dessverre ønsker ikke Talkmore å løse enkle problemer med sin kunde, er ikke løsnings orientert på svært enkle spørsmål. Jeg vedlegger min siste mail fra 20. desember 2022 og håper de kan rettlede sine ansatte slik at det ikke oppstår konflikter av ingenting.
Hei Helge, Det er ikke denne oppfatningen jeg ønsker du skal sitte igjen med som kunde hos oss. Send meg gjerne en e-post på [email protected] så skal jeg selvfølgelig hjelpe deg med å komme frem til en løsning! Ønsker deg en fortsatt fin romjul, hilsen Julia.