Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelige folk å snakke med. Sjekker og ordner opp snarest mulig. Har alltid hatt meget gode samtaler med dere. Tusen takk for det.
Hei Toralf, Så fantastisk hyggelig omtale! Jeg er virkelig glad for at du har opplevd å få god hjelp fra våre hyggelige kundebehandlere. Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi er glade for å ha gode kunder som deg. Takk for fine ord. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Opplever at de jeg snakket med har høy faglig kompetanse. De kan forklare enkelt uten for mye bruk av faguttrykk. Opplever at de er høflige og spør alltid om det er andre ting jeg lurer på / de kan hjelpe med. Talkmore på telefonen er noen av de beste å ha på telefonen. Forbilledlig 😊
Hei Kate! Jeg blir så glad av å lese dette! Vi ønsker alltid å være forståelsesfulle og møte kundene våre på en fin måte, så jeg er glad dette er erfaringen din. Det er godt vi har fine kunder som deg.Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er virkelig glad for å høre at du har gode erfaringer som kunde hos oss! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal fortsette sånn i lang tid. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi alltid stor pris på!💛 Mvh. Halima
Bra abonnement, men litt dyrt! Blir perfekt med lavere pris!
Hei Wilma! Takk for tilbakemeldingen din! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med abonnementet vårt generelt sett. Vi forstår også at pris kan være en viktig faktor for mange, og vi jobber kontinuerlig med å finne måter å tilby konkurransedyktige priser og verdifulle tilbud til våre kunder. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] dersom du ønsker å snakke om ditt kundeforhold og få et bedre tilbud på abonnement. Ha en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Er absolutt det dårligste selskapet jeg har vært borti på support. Heilt ubrukelig. Har hatt problemer med SIM-kortet i iPhone. Fikk løst d med hjelp av Elkjøp lokalt. Så virket ikke sms. Får feilmelding når jeg legger inn nummer til meldingsentral. Talkmore mener jeg burde reklamere mot Apple eller de som har solgt meg telefonen.
Hei Per! Det er virkelig leit å høre at du opplever problemer med både SIM-kort og SMS. Jeg ønsker gjerne å sjekke opp denne saken nærmere og finne en løsning. Hvis du kunne sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en beskrivelse, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å hjelpe. Ønsker deg en fortsatt flott dag, hilsen Jakob.
Raskt behandling av saker, dyktige ansatt med god erfaring.
Hei Sazan, Så godt å høre at du fikk god hjelp fra våre flinke kundebehandlere. Jeg er virkelig glad for at du er fornøyd som kunde hos oss, og håper du forblir like fornøyd i mange år. Ønsker deg en nydelig helg, hilsen Julie.
De har utrolig bra kundeservice og du.får hjelp samme h or dumt du spør. Bra priser både på abb og i butikken sin
Hei Jorunn, Så fantastisk å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, priser og abonnementene vi tilbyr. Dette blir jeg utrolig glad for å høre, og vi setter stor pris å ha gode kunder som deg. Takk for fine ord. Ønsker deg en strålende helg, hilsen Julia.
Rask og profisjonell hjelp. Hyggelig saksbehandlere anbefales.
Hei Patrick, Dette var utrolig godt å høre! Det er akkurat sånn vi ønsker det skal være, og vi gjør alt vi kan for å levere den beste kundeservicen til våre gode kunder. Vi setter stor pris på omtalen din. Ønsker deg en fin helg, hilsen Julia.