Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig markedsføring!! De ringer fra forskjellige salgskontorer og telefon-nummer flere ganger i måneden for å få solgt mobilabonnement til tross for at jeg er registrert i BREG mot telefonsalg og at jeg hver gang forteller dem at jeg ikke ønsker å bli ringt opp! Vil aldrig mer bli kunde av dem igjen.
Hei Tobias! Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å lese at du har hatt denne opplevelsen. Hvis du kan ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg med dette problemet. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
beste operatør på marked, beste tilbud, best tjeneste med full telenor dekning
Hei Darius! Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Dette var utrolig gøy å se! Vi er glade for å se at du er så fornøyd med oss som din operatør. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Talkmore er en seriøs og rimelig mobiloperatør som løser uklarheter raskt
Hei Biben! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du opplever oss som en seriøs og rimelig mobiloperatør, og at vi løser uklarheter raskt. Det er akkurat slik vi ønsker å være! Ønsker deg en fin lørdag! Med vennlig hilsen, Halima 💛
Oppdaget jeg ikke kom på nett m mobiltlf, kun vis hjemmenettverk. Ringte og ventet i ca 15 min. Fikk hyggelig dame på linjen. Forklarte problem, hun stillte enkle, greie spørsmål og fant problemet. Slo på og løste det flott.. Veldig fornøyd m løsningen
Hei John! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Det er veldig fint å høre at du hadde en god opplevelse med vår kundeservice, og at vi kunne hjelpe deg med å løse problemet raskt og enkelt. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å ringe oss, og vi er glade for at alt fungerer som det skal igjen. Om du skulle oppleve flere problemer, eller har andre spørsmål, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss igjen – vi er her for å hjelpe! Ha en strålende dag videre, og takk for at du er Talkmore-kunde! Med vennlig hilsen, Halima 💛
Det var en hyggelig og blid person som svarte meg. Jeg ble fornøyd med svaret.
Hei Sissel! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Det er godt å høre at du fikk svar fra en blid og imøtekommende person, og at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Vi er her for å gjøre det så enkelt som mulig for deg! Ha en fin dag videre! Med vennlig hilsen, Halima 💛
Har vært kunde hos Talkmore for flere år Flere dyktig og flinke kundebehandler God priser👍👍👍
Hei Shamaila! Tusen takk for at du har vært kunde hos oss i flere år, og for den fine tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med både kundebehandlingen og prisene våre. Det setter vi stor pris på! 👍👍 Vi ser frem til å ha deg som kunde i mange år fremover. Med vennlig hilsen, Halima 💛
Få hjelp fort og fixe problem med engang. For meg, jeg ville at talkmore endre min sim aktiveringen istedenfor den skall aktiveres 20/10/24 jeg ville at det skal aktiveres 3/10/24 og da ble gjort med engang og jeg ville at de forandre datoen for betaling den òg ble gjort uten problem. Det poeng at jeg setter stor pris på den servicen er jo at jeg fikk problem med min WIFI og da kunne jeg ikke jobbe. Men Talkmore kom for min hjelp raskere enn jeg trodde. Tussen takk, TALKMORE. Hilsen, Myriam
Hei Myriam! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Vi er veldig glade for at vi kunne hjelpe deg raskt og løse problemene med både SIM-aktivering og betalingsdato akkurat slik du ønsket. Det er viktig for oss at ting går smidig når du trenger det, spesielt når det påvirker noe så viktig som jobben din. Vi setter stor pris på at du valgte Talkmore, og vi er alltid her om du trenger hjelp igjen! Med vennlig hilsen, Halima 💛