Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Få hjelp fort og fixe problem med engang. For meg, jeg ville at talkmore endre min sim aktiveringen istedenfor den skall aktiveres 20/10/24 jeg ville at det skal aktiveres 3/10/24 og da ble gjort med engang og jeg ville at de forandre datoen for betaling den òg ble gjort uten problem. Det poeng at jeg setter stor pris på den servicen er jo at jeg fikk problem med min WIFI og da kunne jeg ikke jobbe. Men Talkmore kom for min hjelp raskere enn jeg trodde. Tussen takk, TALKMORE. Hilsen, Myriam
Hei Myriam! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Vi er veldig glade for at vi kunne hjelpe deg raskt og løse problemene med både SIM-aktivering og betalingsdato akkurat slik du ønsket. Det er viktig for oss at ting går smidig når du trenger det, spesielt når det påvirker noe så viktig som jobben din. Vi setter stor pris på at du valgte Talkmore, og vi er alltid her om du trenger hjelp igjen! Med vennlig hilsen, Halima 💛
God pris, selv om jeg måtte ringe å få den endret til den prisen jeg ble lovet av selger, så det kunne vært bedre, var til gjengjeld bra kundeservice, og lett å forstå appen.
Hei Mina! Tusen takk for din tilbakemelding! Vi beklager at prisen ikke var riktig fra starten, men det er godt å høre at vår kundeservice fikk ordnet det for deg. Vi er også glade for at du synes appen vår er enkel å bruke! Vi setter stor pris på at du valgte oss, og er her om du trenger noe mer. Med vennlig hilsen, Halima 💛
Kjempe fornøyd med både dekning å kundebehandling, kunde senteret gjlr alt for å hjelpe deg
Hei Odd! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det er fantastisk å høre at du er kjempefornøyd med både dekningen og kundebehandlingen vår. Vi gjør vårt beste for å hjelpe kundene våre, og det er flott å vite at du opplever det slik. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen, Halima 💛
Utrolig fornøyd. Rask service. Sim kort samme dag på 7 eleven.
Hei Mohammed! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du er utrolig fornøyd med vår raske service, og at du fikk SIM-kortet samme dag på 7-Eleven. Vi jobber hardt for å gjøre det så enkelt og effektivt som mulig for våre kunder! Vi setter stor pris på at du valgte oss! Med vennlig hilsen, Halima 💛
Skulle få 5G,funker ikke og bare 2sterker dekning.hadde ice før full dekning og mye billigere
Hei Even! Dette var ikke gøy å lese. Hos Talkmore får du full Telenor-dekning med både 4G og 5G, så det høres derfor veldig rart ut at det ikke fungerer for deg. Vi ønsker selvfølgelig å se nærmere på utfordringen du opplever. Kontakt oss gjerne på [email protected] slik at en av våre kundeservice-stjerner kan hjelpe deg med feilsøking. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Fikk nytt SIM-kort var hyggelig kundebehandler. Men ordnet seg ikke allikevel.Får bare tilgang på det ene abonnementete hvorfor fungerer ikke det andre . Ser at det er aktivert i appen.
Hei Inger! Tusen takk for din tilbakemelding. Så gøy å se at du er fornøyd med vår kundebehandler. Men vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg med utfordringen du opplever! Hvis du kan ta kontakt med oss på [email protected], så skal vi gjøre vårt beste for å løse ditt problem. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Det beste business model finnes hos Talkmore. Dekning fra Telenor, men mye bedre kundeservice og bedre priser. Meget bra fleksibilitet og tilbud. Ingenting er perfekt, men Talkmore kommer i nærheten.
Hei Dejan! Dette var utrolig gøy å lese! Fantastisk å se at du er fornøyd som nye kunde hos oss. Vi tar med oss denne tilbakemeldingen videre. Tusen takk! Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus