Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fekk hjelp med ein gong. Kort ventetid men litt vanskelig å finne telefonnummeret til kundesenter.
Hei Jermund! Vi er glade for at du fikk hjelp raskt og med kort ventetid. Vi tar med oss tilbakemeldingen om at det kan være vanskelig å finne telefonnummeret til kundesenteret, og skal se på hvordan vi kan gjøre det enklere for våre kunder. 😊 Mvh. Halima
Hadde et problem med innlogging i appen, det ble raskt løst!
Hei Kimberly! Så leit å høre at du opplevde problemer med innlogging i appen, men fantastisk å høre at du fikk en rask og god løsning på problemet :-) Tusen takk for en hyggelig omtale. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Jakob.
Tusen takk for meget god hjelp og en fantastisk god service ! Fikk svar ganske fort. En hyggelig kar tok seg av problemet veldig raskt.
Hei Sandie! Tusen takk for de hyggelige ordene! Vi er glade for å høre at du fikk raskt svar og at problemet ble løst effektivt av en hyggelig kundebehandler. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og er alltid her for å hjelpe deg! Mvh. Halima 💛
Fått god & mye info ifht valg av ny tlf. Som gjorde valget av ny tlf lett.
Hei Bente! Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for at du fikk god og nyttig informasjon som gjorde valget av ny telefon enklere. Det er viktig for oss at du føler deg godt veiledet, og vi setter stor pris på at du deler din opplevelse! 😊 Mvh. Halima
Kjempefornøyd , når dem tok meg på alvor. Da jeg ringte inn ang et telefon nr , som blir brukt under svindelforsøk. Det telefonnr er nå blokkert ifra min telefon . Kjempe flotte mennesker som sitter på den andre siden av telefonrøret . Det gledet mitt hjerte i dag. God helg , og fortsatt fin dag.
Hei Anne! Tusen takk for den varme og positive tilbakemeldingen! Vi er utrolig glade for å høre at vi kunne hjelpe deg med å blokkere nummeret som ble brukt i svindelforsøk, og at du følte deg tatt på alvor. Det er akkurat slik vi ønsker at kundene våre skal oppleve servicen vår. Ønsker deg en fin dag! 😊 Mvh. Halima
Fikk fantastisk veiledning da mms sluttet å virke. Nå fungerer det fint igjen. I tillegg en hyggelig kundeveilder. :)
Hei Liv! Det er flott å høre at problemene med MMS ble løst i kontakt med kundeservice. Det er jo i tillegg fantastisk å høre at du opplevde kundebehandleren som hyggelig, slik skal det alltid være når man ringer inn til oss :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
At det ikke skal være mulig å få mobilsvar til å ikke koble inn etter ett sekund, når man har e-sim i Apple Watch, er helt ubegripelig. Burde være mulig å enten slå av mobilsvar, eller utsette innkobling til telefonen har ringt iallefall 10 sekunder. Måtte slette tvillingsim for å kunne koble bort mobilsvar. For dårlig, Talkmore…!
Hei Jan, Det fullt mulig å endre på tiden det tar før anropet blir koblet til mobilsvar. Du må gjerne sende meg en e-post til [email protected], så kan jeg hjelpe deg med veiledning, eller så kan du følge veiledning fra denne linken: https://talkmore.no/privat/kundesenter/tjenester/mobilsvar/brukerveiledning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.