Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Begrenser båndbredden til 1 Mbits hvis du setter opp et trådløst nett på mobilen og hvis du bruker et datasimkort til en trådløs router. Testet bånbredden på mobilen og får 10-15 Mbits, satte opp et wlan nett på samme sted til en pc, og båndbredden ble satt ned til 1 Mbits. Den samme begrensingen settes på den trådløse routeren min selv med fult 4G+ mottak. Ren svindel
Hei Øn! Takk for din tilbakemelding, dette setter vi pris på! På ubegrenset abonnement vil hastigheten reduseres til 3M/bitz etter oppbrukte 100GB. Dersom Data-SIM er koblet til abonnementet vil hastigheten også påvirke enheten Data-SIM er aktivert på. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så skal vi undersøke dette nærmere for deg! Ha en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Veldig bra service og for hjelp fra a til å oss Talkmore veldig fornøyd 😊
Hei Mohammad! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fin uke! 😊🌟 Mvh. Halima
Hyggelig kundebehandler som forsto uten masse forklaringer og ordnet alt på et blunk. Fornøyd kunde i mange år.
Hei Tom! Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Kundeservise er uten tvil den beste. Det er en glede å være Talkmore kunde
Hei Thor! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Veldig behagelige kundebehandlere. De løser det som måtte løses, raskt(i løpet av minutter). Man får også tilbud om sikkerhetstjenester og de spør om man er NAF eller OBOS-medlem slik at man får medlemsrabatten.
Hei Erik! Jeg blir så glad av å lese dette! Vi ønsker alltid å være forståelsesfulle og møte kundene våre på en fin måte, så jeg er glad dette er erfaringen din. Det er godt vi har fine kunder som deg.Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er virkelig glad for å høre at du har gode erfaringer som kunde hos oss! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal fortsette sånn i lang tid. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi alltid stor pris på! 💛 Mvh. Halima
Verste abn jeg har hatt. Ikke dekning, dyrt og lite brukervennlig. Elendig. Vil ikke anbefale dette til noen spesielt hvis du ikke har konsekvent tilgang til Wi-Fi og er avhengig av mobildata så vil dette abonnementet skape store problemer da datapakkene forsvinner og lar seg ikke oppdatere da du ikke har data nok til å gjennomføre
Hei Heidi, Vi beklager at opplevelsen med vårt abonnement ikke har møtt forventningene dine. Vi tar tilbakemeldingen din på alvor og vil undersøke dette nærmere for deg. Hvis du har spesifikke problemer med dekning eller brukervennlighet, vennligst kontakt oss på [email protected] slik at vi kan hjelpe deg med å finne en løsning. Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Ba om tilbud på nytt abonnement. Fikk bra oppfølging og tilbud. Valgte dem blant 5 tilbydere.
Hei Erik! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima