Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Talkmor er best og effektiv dekning så alle sammen motiver talkmore 🤩
Hei Abdu, Det er akkurat slik det skal være så det gleder meg å lese at dekningen står til forventningene.Takk for mange stjerner og fin omtale. Ha en strålende dag videre, hilsen Julia.
Saken ble behandlet med stor kompetanse og lyn hurtig fart
Hei Marko, Dette var hyggelig å lese! Jeg er så glad for å høre at du er så fornøyd med hjelpen du fikk fra oss. Det er akkurat slik vi ønsker å behandle kundene våre. Ha en fantastisk uke, hilsen Julia.
Etter bare 2 ring så fikk jeg svar. Og de kunne svare på det jeg lurte på.
Hei Kjetil, Så fint å se du fikk hjelpen du trengte innen kort tid, og at du er fornøyd kunde hos oss! Ønsker deg en strålende dag videre, hilsen Julia.
Har vært trofast kunde siden 2011. De har både fornuftige priser og god kundeservice
Hei Jørn, Dette var utrolig fint å se! Vi er veldig glade for å ha hatt deg som kunde så lenge og håper det fortsetter i flere år til. Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Marcus
Fikk forklart at saken kunne ordnes med en gang, og ordnet av denne hyggelige kundeagenten
Hei Svein, Tusen takk for en fin omtale og tilbakemelding. Veldig gøy å lese at du hadde en bra opplevelse med vår kundebehandler og at problemet ditt ble løst uten problem. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
De overførte meg fra tidligere operatør og sender leg ikke simkort sitter uten dekning. Kunde service sier jeg må betale for perioden jeg ikke har simkort
Hei Alexander, Dette hørtes ikke riktig ut, og det er virkelig ikke slike opplevelser vi vil at kundene våres skal ha med oss. Hvis du kan ta kontakt med oss på [email protected] så vil vi gjerne se nærmere på saken og hjelpe deg så godt vi kan. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Elendig dekning, kundeservice, pris osv .Skal bytte til annen leverandør så snart det lar seg.
Hei Jama, Dette hørtes veldig rart ut. Vi ønsker selvfølgelig ikke at våre kunder skal oppleve oss på denne måten. Vi vil gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] så skal vi selvfølgelig gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus