Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Endret pga høye utgifter på faktura. Er veldig godt fornøyd nå da våre utgifter på abonnement er nesten halvert. Det er viktig også at dekning er veldig bra. Nå høster jeg erfaring fra dette selskap som gir meg gode råd og god service når jeg trenger det.
Heisann Per! Dette var jo virkelig hyggelig å lese! Så flott å se at du er fornøyd og har fått redusert fakturaen din ved å bytte til oss. :-) Ha en flott dag, hilsen Petter
Har vært kunde i mange år og er fornøyd med tilbud, og superfornøyd med kundeservice. Ved et par anl har jeg hatt ett problem, men det blir løst umiddelbart av kundeservice. Kan anbefales
Hei Grethe! Det er virkelig godt å høre at du er fornøyd med oss :-) Det er jo supert at tidligere problemer har løst seg fort når du har kontaktet kundeservicen vår. Så skal vi jobbe for å gjøre opplevelsen enda bedre og problemfri videre. Ønsker deg en god dag videre og god helg når den kommer, hilsen Petter.
Hyggelig kundeservice med vennlig kundebehandling, jeg ble veldig godt ivaretatt! Kjempe fornøyd!
Heisann Regina! Det blir jo ikke stort bedre enn dette! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. God kundeservice er noe vi mye for å tilby kundene våre, så det er flott å se at vi klarer å få det til :-D Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Petter.
Har nå vært kunde en god tid og til nå er jeg veldig fornøyd med alt kundebehandler lovet meg da jeg gikk over til Talkmore. For å si det slik, jeg har vært innom noen andre operatører og samtlige har irritert meg da det alltid kommer tillegg for ting de ikke forteller i utgangspunktet. Som regel er det bagateller, men jeg vil vite - i utgangspunktet - hva mine faktura lyder på. Og det er noe Talkmore til nå har oppretthold - veldig bra :)
Heisann Kjell! Så flott å se at fakturaene du har fått av oss har vært slik som du ble forespeilet når du opprettet kundeforholdet :-) Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Petter.
Svarer på det jeg spør om og gjør mer enn forventet. Altså blir saken løst der og da. Prisen på de minste abonnementene kunne vært enda noe lavere. Strøm bør ikke markedsføres mer enn første gang en logger seg på som ny kunde. Mye mas.
Heisann Harald! Det er godt å høre du er fornøyd med oss. Vi er kanskje ikke de billigste på markedet, men det prøver vi ikke på heller. Vårt mål er å kunne tilby best mulig tjenester så billig som mulig. Så prisen hos oss gjenspeiles i den totale kvaliteten. Ellers takker vi for din tilbakemelding og skal gjøre det vi kan så du forblir- eller blir enda mer fornøyd. Ha en fin desember, hilsen Sebastian
Trivelige personer å snakke med.Finner gode løsninger når betaling kanskje mø ha litt tid
Heisann Ole! Sike tilbakemeldinger setter vi stor pris på. Vi jobber aktivt mot å kunne tilby best mulig service, og det er veldig kjekt å lese du er godt fornøyd med oss. Takk for din tilbakemelding! Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Jeg bestilte talkmore sim kortet men jeg vet ikke om, hva problemet som har skjedde.
Hei Ali! Det er kjekt å se du er godt fornøyd med oss. Om du har problemer med ditt SIM-kort skal vi så klart hjelpe deg. Kan du kontakte oss på [email protected]? Så kan vi få hjulpet deg. Ha en flott dag, hilsen Sebastian