Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service flinke til å forklare. Bestandig imøte kommende❤
Hei Mtvk, Det er utrolig fint å høre at du får bra forklaring, og du blir tatt godt i mot når du er i kontakt med oss. Jeg er glad vi har kunder som deg. Ønsker deg en strålende uke, hilsen Julia.
Ble møtt av en meget hyggelig rådgiver som løste mitt problem på en utmerket måte.
Hei Knut, Så utrolig fint å se at du ble tatt i mot på en hyggelig måte, og at problemet ditt løste seg. Vi setter pris på kunder som deg. Takk for fin omtale. Ha en fin dag, hilsen Julia.
Manglende epost adresse gjør det vanskelig å kontakte. Lang ventetid på telefonkontakt. Ble lovet å beholde mitt telefonnummer, men ble tildelt nytt og det var ikke akseptabelt. Gikk derfor tilbake til Telenor og beholdt mitt originale nummer.
Hei Fredrik, Så leit å høre at det ikke ble som forventet da du var kunde hos oss. Du kan sende meg en e-post på [email protected], så undersøker jeg saken din mer enn gjerne. Du er alltid hjertelig velkommen tilbake som kunde hos oss. Ha en fortsatt fin uke, hilsen Julia.
Følte mine behov som kunde ble veldig godt ivaretatt, og ble anbefalt den beste løsningen for meg. Bra service!
Hei Hilde, Dette kunne jo nesten ikke blitt bedre! Jeg er så glad du ble tatt i mot på denne måten, og at du fikk løsningen som passer deg best. Takk for fine ord. Ønsker deg en fortsatt fantastisk dag videre, hilsen Julia.
Trivelig kundebehandler.Jeg kommer til å anbefale talkemore til venner å bekjente.
Hei Frode, Dette var virkelig hyggelig å lese! Jeg er så glad du er fornøyd med oss, og ønsker å anbefale Talkmore videre. Vi setter stor pris på kunder som deg, og håper du forblir hos oss i mange år til. Ha en fantastisk uke, hilsen Julia.
Efaktura fungerte ikke, de er dyrere enn alle andre. Kampanjene har de ikke kontroll på så man må selv følge opp at man får det de lovet når man opprettet abonnement. Plutselig var jeg bruker og ikke eier av abonnementet, etter å ha spørt hva som hadde skjedd var det bare en liten feil ifølge dem. Håpløst selskap.
Hei Per, Det at du har hatt denne opplevelsen hørtes veldig rart ut. Det er absolutt ikke slik vi ønsker at våre kunder skal oppleve oss. Vi ønsker å ta en nærmere titt på denne saken og hadde satt pris på om du kunne kontakte oss på [email protected] slik at vi får mulighet til dette. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Jeg har vært kunden hos Talkmore i flere år. Fornøyd med dekning og net kvalitet . Spesielt hyggelig at kundeservicen alltid prøve å hjelpe i tilfelle jeg glemte å avbestille noen service før fristen eller endre abonnement .
Hei Yulia, Så utrolig hyggelig å høre at du har vært fornøyd kunde hos oss i flere år! Vi gjør alltid det vi kan for å hjelpe kundene våre på best mulig måte. Takk for mange stjerner og fin omtale. Ønsker deg en strålende dag videre, hilsen Julia.