Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God hjelp til best mulig løsning for et billig mobilabonnement. Hyggelige folk
Hei Erna! Så utrolig gøy å høre, det setter vi veldig stor pris på. Vi håper du blir fornøyd med abonnementet ditt, så er det bare å ta kontakt om det er noe vi kan hjelpe deg med :-) Med vennlig hilsen Thomas.
Best dekning her jeg bor. Veldig god kundebehandling, effektive og kompetente kundebehandlere.
Hei Malin, Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er så heldige å være en del av Telenor sitt supre nett og glad du også er fornøyd med dette! En ekstra hilsen fra alle oss på KS som setter veldig pris på fine ord :) Ha en fin dag! Hilsen Tine :)
Stabilt og problemfritt mobilselskap, ingenting å utsette på talkmore.
Hei :) Tusen takk for tilbakemeldingen, stabilt og problemfritt er definitivt ord vi godt kan like å bli beskrevet som! Det skal vi fortsette med fremover også :) Håper du får en fin dag :) Hilsen Tine
Etter mange år i utlendighet flyttet jeg hjem igjen. Av de store aktørene var det tre å velge mellom, og for meg ble det naturlig velge Talkmore. Med suveren dekning via Telenor sitt nett og med et forutsigbart og lavt prisnivå er dette et valg jeg aldri har angret på. Kundeservicen er rask, vennlig og alltid hjelpsom,
Hei Geir, Tusen takk for tilbakemeldingen, og velkommen tilbake! Vi er veldig glade for at du valgte oss og håper vi klarer å gjøre deg fornøyd i mange år fremover også :) Ha en fin dag :) Hilsen Tine
Alltid rask og effektiv hjelp fra Talkmore. Bytt nå eller miss out:) im not even an affiliate lol
Hei Sofie! Tusen takk for tilbakemeldingen din, vi prøver å strekke oss langt for kundene våre og er glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen! Ha en fin dag :) Hilsen Tine
Stabil levering og ingen overraskelser hos denne leverandøren
Hei Merete! Tusen takk for tilbakemeldingen, en av våre viktigste verdier er jo "Pålitelig" så det gleder oss å høre at dette også gjenspeiler seg hos kundene vår :D Ha en fin dag! Hilsen Tine :)
Vanskelig å få tak i kundebehandler når du trenger det. Tregt svar på nett. Sluttsumen på mobil abo var ikke det jeg ble lovet.
Hei John! Om du ikke har fått kommet i kontakt med en kundebehandler når du har trengt det, kan jeg bare beklage dette. Vi prøver å holde ventetiden så lav som mulig, så du skal slippe å vente lenge i kø før du får kontakt med oss på enten chat eller tlf. Om du ønsker så kan du også sende en mail til [email protected] så kan jeg ta en titt på saken for deg. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.