Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning og dårlig kundeservice. Ser meg om etter nytt.
Supert nett, uryddig informasjon og flere tunger på support. Ikke mulig å få oppgitt tilsendte fakturaer, inkassokrav uten tidligere purring.
Flyttet over til Talkmore etter å ha blitt lovet CashPoints som kan brukes i Norwegian. Viste seg at det tok alt for lang tid, og flere timer med kundeservice ble nødvendig før de ble registrert riktig. På toppen av det hele var prisene til Talkmore langt fra konkurranse dyktig, og de belaster deg for en hel måned uansett om du bytter operatør den 1. i måneden. Signalene deres er helt ok, men ikke noe å skryte av... Veldig skuffende....
Var en gang det var dårlig dekning og måtte dokumentere med bilder og klokkeslett, så det var bortkastet å prøve.
Bare rot og tull, de leverer ikke til forventningene
Det har vært et billig selskap, men nå er de i ferd med å bli utkonkurrert (data for pengene). Jeg har hatt noen gode opplevelser og noen dårlige. Generelt hyggelig kundeservice, men hatt trøbbel med å miste telefonnett i utlandet - Canada, sørlig halvkule ect. Endring av betingelser (spesielt ringepris i utlandet) uten forvarsel er også en negativ faktor. God dekning innenlands. Synes som mange andre her at data blir brukt opp merkelig fort. Har ikke byttet pga. ekstrajobb med å nettbank endring etc. (latskap), men det er det eneste som har stoppet meg fra å bytte til andre selskaper som gir mer for pengene. Skal du likevel bytte er ikke Talkmore for øyeblikket anbefalt.
Reglene endres uten beskjeder, prisene er latterlig høye og de er aldri medgjørlige. Hadde dem for 5 år siden og tenkte gi dem en ny sjansen nå. Har kostet meg 1500 kr for 2 mnd. Styr unna, alltid.