Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare rot og tull, de leverer ikke til forventningene
Det har vært et billig selskap, men nå er de i ferd med å bli utkonkurrert (data for pengene). Jeg har hatt noen gode opplevelser og noen dårlige. Generelt hyggelig kundeservice, men hatt trøbbel med å miste telefonnett i utlandet - Canada, sørlig halvkule ect. Endring av betingelser (spesielt ringepris i utlandet) uten forvarsel er også en negativ faktor. God dekning innenlands. Synes som mange andre her at data blir brukt opp merkelig fort. Har ikke byttet pga. ekstrajobb med å nettbank endring etc. (latskap), men det er det eneste som har stoppet meg fra å bytte til andre selskaper som gir mer for pengene. Skal du likevel bytte er ikke Talkmore for øyeblikket anbefalt.
Reglene endres uten beskjeder, prisene er latterlig høye og de er aldri medgjørlige. Hadde dem for 5 år siden og tenkte gi dem en ny sjansen nå. Har kostet meg 1500 kr for 2 mnd. Styr unna, alltid.
Jeg byttet for å få det mer oversiktelig enn det Telipol er. Det viste seg å være et dumt valg. Talkmore sendte meg ikke regning i det hele tatt og jeg ser mobildataen bare forsvinner med en gang. Måtte kjøpe ekstra datapakke og oppgradere! Dette her blir jo svindyrt og jeg kommer til å avslutte dette med en gang! Styr unna.
Gode priser, men når du er blitt kunde glemmer de hva som er lovet. Kundebehandlere som blir irritert når du påpeker feil og mangler. Korteste tiden jeg har vært kunde hos et mobilselskap.
Jeg har hatt Talkmore i mange år og har jo forsåvidt vært fornøyd. De har bra kundeservice men jeg har en mistanke om at de har hjulpet meg med å bruke opp databruken slik at jeg skal kjøpe et dyrere abonnement. Jeg ser i disse dager etter et annet selskap.
Er kjempe fornøyd med Talkmore. Lav pris og super dekning. Er mye i båt og har dekning og 4G