Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Eg har bare god erfaring einaste. Er av og til dårlig dekkning, de det som trene lidt ned.
Jeg betaler 199, men på reklamen står det 179 for 1 GB og fri samtale EU/ EØS. Det setter ikke ned prisene slik markedet krever over tid så takk for meg, fant en annen tilbyder til 114, for samme tilbudet!
Hei, Alf! Dette kan vi godt forstå er forvirrende. Prisen som Bytt.no lister her gjelder et tidligere abonnement for barn og unge under 21 år. Den vanlige prisen for vårt 1GB-abonnement er 199,-. Vi skal se hva vi får gjort for å få informasjonen endret, så dette ikke oppstår fremover. Takk for at du presiserer dette! Ha en fin dag! Hilsen Talkmore.
Min mor døde i desember, og jeg kontaktet Talkmore for å si opp hennes mobilabonnement i januar. Kundebehandleren avsluttet abonnementet og kansellerte fakturaen enkelt og raskt etter verifisering. God kundeservice gjorde en trist og tung situasjon noe enklere. Jeg vil absolutt vurdere Talkmore hvis jeg skal bytte mobilleverandør.
Hei, Inger! Først og fremst, må vi si kondolerer så mye for tapet av din mor. Det er utrolig stort av deg at du nevner dette i en tilbakemelding til oss. Det varmer et grønt hjerte, og vi setter veldig pris på at du er fornøyd hos oss. Vi ønsker deg og dine alt godt fremover. Med vennlig hilsen Talkmore.
Kunne bestille abonnement raskt bare å ta kontakt med kundeservice. Alt i alt var bra. Veldig fornøyd.
Hei, og takk for tilbakemeldingen! Godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du var i kontakt med vårt kundesenter. Dette er noe vi jobber hardt for å gi alle kunder, så å få høre at vi hadde suksess med deg er veldig gøy! Ha en god dag videre! Med vennlig hilsen Talkmore.
Har hatt Telia i 15år og det er den største feilen jeg har gjort i livet. Sko hatt Talkmore... Talkmore 4 life<3
Hei, Johnny! Dette var en tilbakemelding som virkelig fikk oss til å trekke på smilebåndet! Vi blir stolte av slike ord, og gjør at vi kommer til å fortsette å gjøre det vi kan for at flere skal føle seg hjemme hos oss. Ha en fin dag! Vennlig hilsen Talkmore.
Raskt svar og løsning av mitt problem. Abonnementet har fungert utmerket i fler år.
Har hatt Talkmore i mange år og kommer til å forsette med Talkmore. Kundeservice’n er topp, alltid hjelp å få uansett hvor dumt jeg sikkert spør, ikke proff alltid i en alder av 60 år. Jeg er storfornøyd med prisene nå jeg hører hva andre betaler. 10 poeng 👏👏👏
Hei, Siren og takk for fine ord! Det er godt forståelig at man fort kan føle seg litt utenfor med alle endringene som skjer i den store mobilverden. Det er ingen spørsmål som er for dumme til å stilles - Det er slik man lærer, så uansett hva du stusser eller lurer på, ta kontakt, så svarer vi deg med et smil! Ha en fin dag! Hilsen Talkmore.