Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kunne bestille abonnement raskt bare å ta kontakt med kundeservice. Alt i alt var bra. Veldig fornøyd.
Hei, og takk for tilbakemeldingen! Godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du var i kontakt med vårt kundesenter. Dette er noe vi jobber hardt for å gi alle kunder, så å få høre at vi hadde suksess med deg er veldig gøy! Ha en god dag videre! Med vennlig hilsen Talkmore.
Har hatt Telia i 15år og det er den største feilen jeg har gjort i livet. Sko hatt Talkmore... Talkmore 4 life<3
Hei, Johnny! Dette var en tilbakemelding som virkelig fikk oss til å trekke på smilebåndet! Vi blir stolte av slike ord, og gjør at vi kommer til å fortsette å gjøre det vi kan for at flere skal føle seg hjemme hos oss. Ha en fin dag! Vennlig hilsen Talkmore.
Raskt svar og løsning av mitt problem. Abonnementet har fungert utmerket i fler år.
Har hatt Talkmore i mange år og kommer til å forsette med Talkmore. Kundeservice’n er topp, alltid hjelp å få uansett hvor dumt jeg sikkert spør, ikke proff alltid i en alder av 60 år. Jeg er storfornøyd med prisene nå jeg hører hva andre betaler. 10 poeng 👏👏👏
Hei, Siren og takk for fine ord! Det er godt forståelig at man fort kan føle seg litt utenfor med alle endringene som skjer i den store mobilverden. Det er ingen spørsmål som er for dumme til å stilles - Det er slik man lærer, så uansett hva du stusser eller lurer på, ta kontakt, så svarer vi deg med et smil! Ha en fin dag! Hilsen Talkmore.
Kundeservice hjalp meg videre og svarte vennlig på mine spørsmål.
Har vært kunde i veldig mange år. Har bare opplevd Talkmore som problemfritt og veldig bra på priser. Kjempefornøyd.
Hei, Tom! Så fantastisk å høre at ditt kundeforhold hos oss oppleves som problemfritt! Det gleder et grønt hjerte som jobber for nettopp dette. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Talkmore.
Noen ganger jeg for problem med dekning og hvis noen ringe meg de sier jeg var opptatt. Eller slår av selv samtaler.
Hei, Elham! Dette må vi få undersøkt. Om du tar kontakt med vårt kundesenter så skal vi se nærmere på dette. Ha en fin dag videre. Hilsen oss i Talkmore.