Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Solid, god dekning og rimelige priser. Man føler seg godt ivaretatt!
Hei, Berit :-) Takk for fine ord! Det varmer å lese at du føler deg ivaretatt og kan stole på oss. Vi håper du forblir hos oss i lang tid fremover. Ønsker deg en fin helg! Med vennlig hilsen Talkmore!
Synes det er litt merkelig ikke å bli informert om verve-ordningen, først etter, å ha opprettet abonnement... Hadde jeg visst dette, skulle min svigerdatter ha fått gleden av å verve meg. Det er hun som har anbefalt Talkmore... Men dere har vel så bra kundeservice, at dere kan ordne dette i ettertid...😉
Hei, Guro! Tusen takk for din tilbakemelding, vi er veldig fornøyde med vervekampanjen vår og ønsker at kunder tar denne i bruk. Leit du først fikk beskjed om dette etter at du ble kunde, men ta gjerne kontakt med kundeservice så kan vi se om det er mulig å få endret på. Ønsker deg en fin dag videre, med vennlig hilsen Talkmore.
God signaldekning i noen sted f. eks. på fjellet eller i skogen. Derfor vil jeg at datteren min bruker Talkmore og. Kundetjeneste er god.
Hei, Qian! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi er stolte over å ha full Telenor dekning og det er godt å høre at du føler deg trygg i skog og fjell med tanke på dekningen, slik skal det være. Ønsker deg en fortsatt fin dag videre, med vennlig hilsen Talkmore.
Flott service, grei forståelse over det vi snx om, ordner opp rask og ryddig. Litt lang ventetid før å kom igjennom. Greie priser.
Hei, Inger! Godt å høre at du er fornøyd med tjenestene våre. Vi skal selvfølgelig forbedre oss på alle punkter, så du forblir fornøyd også! Mvh Talkmore.
Talkmore er bare best. All kontakt som jeg har med deres kundeservice er 100% positivt. Hyggelige, positive og dyktige er min opplevelse. Prisene er jo også hyggelige 👍
Hei, Svein! Tusen takk for fine ord, Svein. Det er dette vi jobber for å opprettholde - fornøyde kunder. Ha en fin dag, hilsen Talkmore.
Prøvde og fakturere meg med pris endring som ikke er informert om. Står nå i tlf 20min+ uten svar. Blir skifte etter problem er ordnet. Tidstyver.
Hei, Sakura! Leit å høre at du har opplevd noe feil hos oss. Vi prøver alltid å informere kunder i god tid når det kommer til omfattende endringer. Disse kommer ofte èn måned i forveien for endringen. Håper du til slutt kom i kontakt med oss og fikk funnet en løsning. Ha en fin dag, hilsen Talkmore.
Har mobilabonnement. og Bredbåndsbonnement. Problemer med å få holdt oversikt over disse på f eks mobilen.
Hei, Kristin! Ved å benytte Appen vår, så vil du kunne se og holde øye med forbruket ditt på begge produktene dine. Om du har noen spørsmål, ta gjerne kontakt med vårt kundesenter eller Chat via nettsiden vår, så hjelper vi deg gjerne. Mvh Talkmore.