Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skygg unna. Lover deg alt det beste. Leverer overhodet ikke. Ringer inn, sier de skal hjelpe, ingenting skjer. Regningene mine har ligget på 25-50% mer enn avtalen jeg har med de.
Hei, Chris og takk for tilbakemeldingen! Dette er leit å høre at du har opplevd at vi ikke leverer det vi lover. Vi skal absolutt være en god og stødig leverandør som kundene våre kan stole på. At du har opplevd flere ting som ikke er som skal, må vi finne ut av og ta tak i. Her ønsker vi virkelig at du tar kontakt med oss og forteller oss hva som har skjedd, så vi kan se nærmere på dette. Du kan snakke med oss via Chat på vår nettside, eller sende oss en henvendelse på vårt kontaktskjema. Ønsker deg en fin dag videre, vennlig hilsen Talkmore!
Har prøvt andre leverandører, men dekningen i vårt ferieområde har ikke vært god nok. I tillegg har jeg hatt meget hyggelige tlf. samtaler med deres konsulenter ved behov for informasjon. Alt i alt opplever jeg Talkmore som en god leverandør for vårt behov.
Hei Sigbjørn og takk for tilbakemeldingen! Vi er stolte av at vi kan tilby full Telenor dekning hos oss, så det er godt å høre at også kundene våre er fornøyd med dette. Ønsker deg en fin dag videre. Hilsen oss i Talkmore
Jeg har noe problem med dekning av og til, ellers aldri har hatt noe problem med Talkmore
Jeg og min kone har begge Talkmore og vi er veldig godt fornøyd. I tillegg har vi et kontantkort på hytten for å starte oppvarmingen, å det fungerer utmerket. Et seriøst og godt selskap, takk.
Hei Sten! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Vi skal gjøre vårt aller aller beste for at du og din kone alltid skal være like fornøyde. Ta gjerne kontakt om det skulle være noe! Ha en riktig fin førjulstid og snart god jul og godt nyttår :-) Hilsen Snorre i Talkmore
Efter snart 20 år som svensk i Norge har jag vart inom de flesta leverantørerna av telefontjenester. Trots at jeg er en relativt fersk kunde hos Talkmore har jeg varit i kontakt med kundtjenesten ett antal ganger, stort sett resultat av rena tillfälligheter, portering, bankid, abonnemangsbytte osv. Nok om det. Kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig har upplevt något liknande i Norge. Hög kompetens, rask gjennomföring, fokus på kunden og otroligt trevliga kundebehandlare som från första sekund förmedlar "yes we can" som svar på envar problemstilling. Talkmore är enligt min uppfattning helt utan konkurranse på det området. Kanske är der bara flaks att de fått tak i de folken som jobber der, men tror och hoppas att det är resultatet av en mycket vällyckad strategi. Hatten av för er alla i så fall! Beklager svorsken, P
Hei, Patrik! Her må vi bare si tusen takk for en utrolig fin tilbakemelding. Vi tar av oss hatten for deg også! Ønsker deg en fin dag videre. Hilsen oss i Talkmore.
Har hatt ingen problemer, alt har vert som det skal. Har ringt og alltid fått hjelp.
Hei Oria! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi skal gjøre vårt aller beste for at du alltid skal være like fornøyd. Ta gjerne kontakt om det skulle være noe! Ha en riktig fin førjulstid og snart god jul og godt nyttår :-) Hilsen Snorre i Talkmore
Ønsker du dårlig dekning, elendig kundeservice og sjulte gebyrer samt hodepinne da tegner du hos Talkmore.
Hei Darin og takk for din henvendelse. Det er synd å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss! Vi er stolte av å kunne tilby full Telenor dekning og vi ønsker at kundene våre skal ha forutsigbarhet når det kommer til pris. Håper du vil vurdere å ta kontakt med vårt kundesenter igjen, slik at vi kan undersøke dette og svare på spørsmålene du måtte ha. Hilsen oss i Talkmore