Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg begriper ikke hvorfor de presser oss mer data og dyrere abbonement uten at vi ber om det? Og rollover er ikke heller brukt!!!1 Jeg har vært fornøyd i mange år, men dette skjer igjen og igjen så nå sank karakteren til 3 stjerner, og jeg har åpnet for å skifte. De er ikke konge på livstid.
Hei Lise, Takk for din tilbakemelding. Vi justerer porteføljen og migrerer eksisterende kunder over på abonnement som passer for bruk basert på abonnement du har hatt tidligere. Men her høres det ut som du har fått et abonnement som ikke passer din bruk. Vi ønsker selvfølgelig å se nærmere på det og finne en løsning som passer perfekt for deg. Hvis du kan ta kontakt med oss på [email protected] skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg med det. Igjen takker vi for tilbakemeldingen og tar dette med oss videre. Ønsker deg en fin dag, hilsen Marcus
Hyggelige folk som svarer og hjelper deg med det jeg ikke får til sjøl.
Hei Bjørn, Tusen takk for din omtale og tilbakemelding. Veldig fint å se at du hadde en god opplevelse når du var i kontakt med vårt kundesenter og at du fikk den hjelpen du trengte. Ha en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Telenordekning til nesten halve prisen av det jeg betalte som telenorkunde. Da jeg ringte Talkmore fikk jeg god service fra en god kundebehandler, god informasjon om det jeg lurte på, og ikke minst et godt tilbud på en tilleggstjeneste jeg hadde behov for. Veldig fornøyd! Eneste minuset er at det var lang ventetid når jeg ringte kundetelefonen deres, uten mulighet for å heller bli oppringt når det var min tur i køen. Det hadde vært en super fordel.
Hei Anita, Dette var utrolig gøy å lese! Dette er akkurat det vi i Talkmore strever for: Full Telenordekning, til Talkmorepriser. Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding og omtale. Angående kø på telefonen tar vi med oss videre, og jobber alltid med å forbedre dette. Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Veldig bra. Fornøyd med dekning og app. God kundeservice.
Hei Martin, Fantastisk å se at du er fornøyd med dekningen og appen, og at du har hatt en god opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter. Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Dette setter vi så stor pris på! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Dekning og bruk av abonnementet har fungert veldig fint, har heldigvis ikke opplevd problemer der jeg har trengt å benytte meg av kundeservice, men er nå andre gang de har flyttet meg over på et dyrere abonnement med mer data som jeg ikke trenger eller har bedt om. Når prisene generelt er så mye høyere enn markedet ellers driver jeg nå og leter etter ny mobiloperatør før neste prisøkning slår inn!
Hei Stian, Tusen takk for din tilbakemelding! Det stemmer at vi har justert vår portefølje, men dette betyr ikke at alle abonnement har blitt dyrere/gått opp i størrelse. Vi ønsker gjerne å se nærmere på ditt abonnement og finne en løsning som passer bedre for deg. Hvis du tar kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre vårt beste for å finne en løsning som passer bedre for deg. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Talkmore er raske & enkle . Grei oversiktelig & ukomplisert app. Gode blide & vennlige hjelpere om man ringer de. ✍🏻🏆
Hei Birte, Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Så utrolig gøy å se at du er fornøyd med oss som operatør. Dette tar vi med oss videre. Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Bra dekning.Har vært billigst frem til nå men nå vurdere vi andre. De har kvitta seg med noen abonnementet og flytta kundene over på andre de tenker passer som da er dyrere. Problemer med nettside og app gjør det vanskeligere å være fornøyd. Har ikke kommet inn på flere uker, og da har jeg også hatt kontakt med kundeservice som er oppe innimellom.
Hei Hege, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er helt riktig at vi har justert porteføljen, men dette betyr ikke at prisen har økt på alle abonnement. Vi ønsker gjerne å se nærmere på ditt abonnement slik at vi kan finne en bedre løsning som passer for deg, i tillegg til å se på problemet du har hatt med innlogging på app/mine sider. Hvis du kan ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Ha en fin dag, hilsen Marcus