Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gode rabatter for NAF medlem i kombinasjon med familie! Gode priser og topp telenor-dekning. Men burde vert gratis månedsavgift på data-sim og tvilling, for å styrke konkurransen i markedet på dette området... Operatøren har ingen løpende utgifter på ekstra-sim, utover etablering. Per nå kun 2 andre operatører som tilbyr gratis månedsavgift. Talkmore bør hive seg på!
Heisann Daniel, Tusen takk for innspillet! Vi prøver alltid å tilby gode løsninger med konkurransedyktige priser og vilkår. Jeg har sendt det videre til produktavdelingen nå :-) Ha en god dag videre, hilsen Petter.
Fikk den hjelpen jeg trengte å det var veldig hyggelige personer som hjelpte
Heisann Stig! Dette er som musikk for våre ører! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen :-) Ha en flott dag, hilsen Petter.
Jeg var kunde hos tolkmor ca 7 år jeg sines det er best kunde til meg telkmor
Hei Yacob! Dette er jo helt fantastisk! Så godt å se at du er så fornøyd med oss etter så mange år :-D Ha en fin dag videre, hilsen Petter.
Rask på chat og behjelpelig kundeservice, vel fungerende nett og mobilnettverk.
Hei Dawid! Så godt å se at du har fått effektiv service når du har vært i kontakt med oss. Vi jobber konstant med å sikre god og kjapp service for kundene våre :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Har hatt Talkmore i noen år, og er kjempefornøyd. Nå har jeg også mobilt bredbånd og alt på 1 regning og kommer billigere unna det. 🤗
Hei Anne, Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde i flere år, det er som musikk for våre ører! Vi jobber på for å holde våre kunder glade og håper du blir fornøyd kunde i flere år fremover :) Ha en strålende dag! Hilsen Eline
Har hatt bra dekning og stabilitet på telefoni/data. Men da det skulle oppgraderes til familiepakke kom utfordringene: Info de gir på nettsidene stemmer ikke med virkeligheten. Infoen på minside stemmer ikke med virkeligheten. Du må inn på chatten for hjelp, hvorfor ikke opplyse det med en gang. På chatten må du oppgi sensitive opplysninger fordi de ikke har tilgang på systemet som inneholder din abonnementsinformasjon. Ikke holdbart! Her må det jobbes med interne rutiner, og det å gi riktig og relevant info på nettsiden.
Hei! Dette skal vi selvfølgelig ta tak i for å ordne opp i! Kunne du sendt oss en epost til: [email protected] med informasjonen du mangler på Talkmore.no så skal jeg få sendt dette videre, slik at vi forhåpentligvis får bedre informasjon på nettsidene våre så raskt som mulig. Vi setter virkelig stor pris på tilbakemeldingen din. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Petter.
God forklaring og informasjon, enestående service 👍
Hei Gerd, Dette var virkelig gøy å se! Så bra at du er fornøyd og har fått god informasjon fra kundebehandler du har vært i kontakt med, det er akkurat det vi ønsker å se. Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen din :-) Ha en strålende dag! Hilsen Eline