Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har et mobilt bredbånd som primært benyttes om sommeren. En ikke planlagt nedetid hos vår leverandør av Internett til huset, gjorde at vi måtte få i gang den mobile ruteren raskt. Talkmore ga god service til en med ti tommeltotter!
Hei Einar! Tusen takk for 5 stjerner og en hyggelig tilbakemelding! Håper alt fortsatt funker som det skal, vi ønsker alltid å være behjelpelige dersom problemer oppstår. Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Talkmore.
Har vært Talkmore kunde i mange år, byttet for et års tid siden til et annet selskap, men de leverte langt dårligere dekning så var ikke sein om å bytte tilbake. Utmerket service når det oppstår noe! Anbefales!
Hei Caroline! Dette var veldig hyggelig å lese, så gøy å høre at du er fornøyd med våre tjenester, dekning og service. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Ønsker deg en super dag videre, hilsen Talkmore.
Jeg er meget fornøyd med medarbeideren med at de ordner opp.
Alle avdelinger i et selskap er viktige, men Kundeservice er det viktigste spør du meg. Det er bedriftens ansikt utad. Det er ofte det første du møter på, om du ikke tar ting på data/nett. Ikke bestandig at jeg har vært like heldig med kundeservice, men i dag møtte jeg en veldig hyggelig kar på kundeservice på Talkmore, å det måtte bare bli en 10'er. Mvh Åge O.
Hei, Åge og takk for 5 stjerner! Vi er helt enig med deg at kundeservice ofte er alfa omega i et godt kundeforhold, og er noe vi alltid jobber for å bli så gode på som mulig. Derfor er disse tilbakemeldingene så viktig. At sist henvendelse var positiv er veldig gøy å lese! Ha en fin dag, hilsen Talkmore!
Kundebehandler fant meget raskt mitt abonnement og korrigerte feil faktura med en gang. Meget bra!!
Først det positive: Jeg gikk over til Talkmore (fra treige Telia) av 2 grunner: 1. Mye mer data for penga 2. Mange skrøt over Kundeservice, noe totalt manglende hos Telenor og Telia. Fikk voldsomt salg før Jul, masse godis, hvorav ikke alt har duket opp på 'Min side' Så jeg vil si Talkmore: Oppfølging er MEGET viktig: Salget er kun første trinn i det å BEHOLDE en kunde. Jeg har hatt kontakt med Kundeservice 3 ganger: Den ene hva helt blåst, visste ikke hva jeg snakket om, de andre var bra - og veldig bra! Utrolig viktig med produktkunnskaper Talkmore: KUN DA vil dere beholde kundene. Men alt i alt en positiv opplevelse! Og begge sim kort funka!
Hei, Peter og takk for en fin og utfyllende tilbakemelding! At vi treffer full score på 2/3 av henvendelser er vi selvfølgelig stolte av, men det er å forvente at alle henvendelser skal være gode - Det skal vi jobbe med! Vi er helt enige i at god produktkunnskap skaper en god samtale, og opplæring av systemer og produkt er noe vi tar på alvor. Det er veldig fint at du også nevner kundeoppfølging som noe viktig. Her nikker vi unisont, og tar dette til oss. Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Talkmore!
Har hvert kunde helt siden Talkmore ble startet. Og det sier vel sitt om at jeg er fornøyd. Men dessverre må jeg bytte til en konkurrent pga. jobbtelefon som alle ansatte skal ha i våres bedrift. Men resten av familien blir stående igjen som kunde.
Hei, Geir! Takk for alle de grønne stjernene og fine ordene! Det er veldig trist å lese at du har gått over til ny leverandør, men vanskelig å komme rundt jobbtelefon. Du er selvfølgelig velkommen tilbake om det lar seg gjøre i fremtiden, og at familien din blir hos oss er kjempefint! Ha en fin dag, hilsen Talkmore!