Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble forespeilt en pris på telefon. Det viste seg at det var mye dyrere. Kundebehandlere skylder på hverandre og man kommer ingen vei med klager.
Har dekning der hvor ingen av de andre nett operatørene har det, både på fjellet, til vanns og til lands
Brukt Telenor i alle år og svært fornøyd med kundeservice. Men når telefonen min ble ødelagt og jeg skulle kontakte forsikringsselskapet pga topp forsikring som i følge Telenor var gull verdt, ble til 40 telefon samtaler til et forsikringsselskap som aldri førte frem. Telenor sier de ikke har ansvar. Det vil jeg sjekke opp i.
Etter å blitt tvunget på et Telenor-abonnement etter å ha overført nummeret mitt fra bedrift til privat, byttet jeg til annen operatør umiddelbart etter jeg fikk kontroll over eget abonnement. Allikevel må jeg betale «for inneværende måned» hos Telenor. Neste måneds faktura var personen på kundeservice ikke interessert i å gjøre noe med heller, selv om porteringen til ny operatør skjer den 21. i måneden. Styr unna.
Latskap fra min side, spesielt siden jeg har pratet med dem flere ganger og alltid møtt på elendig kundeservice. hva som er bra? dekningen. THATS IT. kundeservice er fra min erfaring stort sett bare dårlig til ekstremt dårlig, møtt hovmodige og direkte frekke folk på telefonen. eneste jeg angrer på er å ha vært kunde hos dem så lenge, rett og slett grunnet latskap. det er lett å bytte, så folkens. bytt!
Har i mange år vært misfornøyd med de og ikke misforstå, har gitt de flere sjangser med flere år imellom. For å starte med telefoni, så er det overprisa til de grader, selskapet lever fortsatt 20år tilbake i tid hvor det ikke fantes alternative operatører, verste kundehåndteringen innen telefoni, har hatt de alle. Har foreldre som har vært kunde hos de så lenge de har hatt mobil pga Finmark er bostedet og det var dårlig dekning hos alternativene. Internettet er bare en j**la ond spøk, det er som de tror at det er vi som bør sette pris på tjenestene isteden for de setter pris på kunder. Skulle ønske jeg kunne si noe bra, men har absolutt ingenting til overs for de. De lever på eldre mennesker som ikke har vett nok eller noen til å hjelpe de til å bytte, for det er det nok av her i landet. Heldigvis nå har det kommet alternativ opp hit og jeg skal gjøre alt jeg kan for alle jeg kjenner ikke har Telenor. Personlig bor jeg i i Oslo omegn, så får meg å komme opp hit er sjokkerende. De får forferdelige tilbud, isteden for å grave fiber, så legger de ned hele tilbudet og alternativet er en j**la mobildekning antenne p ha på veggen??? Til nærmere 800kr i måneden for 30-50hastighet?! HELDIGVIS har de meg som kan passe nogenlunde på og tok kontakt med Alltibols som leverer fiber, tv OG gratis installering til 200kr dyrere (1000kr måneden.) Da er det snakk om en hel del kanaler og en linje på 100/100 eller 200/200. Det er jo en svimmel forskjell i både kvalitet og pris. Dessverre er de såpass stor at de blir aldri å forsvinne. Pil rottent tvert igjennom. Har du enda Telenor og bor i nordlige strøk så anbefaler jeg Ice som telefon operatør med knall dekning, gode priser og fantastisk kundeservice. Internett er Alltidbox igang eller så er det som regel et alternativ til, slutt å for dette selskapet med kroner. Kanskje først da våkner "norges ledende operatør" til liv. Norges ledende operatør fikk jeg slengt i trynet når jeg ringte og spurte hva det var slags søppeltilbud de hadde kommet med til foreldrene mine. Dessverre hadde moren min allerede takka ja, så oppsigelsen blei bare på ROLIGE 3000kr, men det er faen meg verdt det. Jeg har så mye mer å si om dem men det blir oppriktig kaos og pumpa begynner å hamre i kroppen bare ved tanken på dem. Forbanna dritt folk, reis til he****te.
Hadde kjøpt telefon hos datteren min den 1 dec som bursdags gave, på nettsiden sto det at de hadde den på lager og at vi fikk den om 1-3 dager. vi fikk sporingsnummer først etter 1 uke, og da påsto posten at sendingen om pakken var mottat, men selve pakken var ikke det. 14 dager senere kanselerte de orderen etter vi sente email om problemet. Vi kastet bort 14 dager på å vente på en telefon som aldri kom, vet ikke om vi får den til jul engang.