Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlige signal og for dyrt abonnement, og har ikke oversikt på appen hva mitt barn bruker at Mobildata og kan ikke overføre visst treng mer mobildata.
Bor i en bykjerne der det skulle være god dekning. Folk med andre telefon selskap har superb dekning hos meg. Telenor mente det var telefonen min, byttet telefon og ingenting endret seg. Telenor mente nå det måtte være anlegget, det ble sjekket og funnet helt iorden Så mente Telenor at jeg bodde i en blackspot, men deres egen reperatør fant ut det ikke stemte heller. Telenor skylder på alt og alle , og tar 0 selvkritikk. De fikser ikke problemet heller.
Kjøpte Telenors plussforsikring «vår beste mobilforsikring» til min sønns første mobil. Etter to år ble mobilen forsikret og da skulle jeg få en ny erstatningsmobil innen 24-timer ifølge Telenors hjemmesider og square trade som er deres ‘levendør’. Etter å ha betalt inn 600 nok, ventet i over 2 måneder, med ukentlige henvendelser til squaretrade har jeg enda ikke mottatt noen mobil. Svindel rett og slett. Telenor svarer ikke da dette ‘ikke er vår forsikring’….
Nytt bredbånd med tilknytting av fast telefon for ett årsiden. Meldt fra om svært ustabilt bredbånd og død telefon. Fulgt alle forslag til selvhjelp til restart av systemet et utallige ganger. Sannsynlig defekt router. Blitt lovet at teknikker skal kontakte oss, men ingen har kontaktet oss etter en uke. Denne fast telefonen er viktig da den kun kan brukes opp mot kunstig hørsel. Kundeservice minus 0
Kundeservice lyver og holder ikke det de lover. Vil også nevne at dette ikke er en enkelt hendelse. Jeg har hatt mye problemer med internettet (som Telenor har levert), og jeg har nesten ikke hatt en eneste samtale med kundeservice hvor de har gjort som de har sagt/lovet. Og det som er ordentlig tragisk er at dette er jo ikke noe nytt. Telenor har oppført seg horibelt mot sine kunder i flere tiår allerede. Jeg synes at det er helt utrolig at dette selskapet har greid å overleve frem til i dag.
jeg synes at telenor har bra dekning men lite verdi for pegene o
Telenor er dyrt, men best! Du har også flere andre tjenester inkludert i ditt abonnement! Telenor leverer også e-sim til apple watch/ mobil og iPad! Ingen andre leverandører tilbyr tilsvarende total pakke! Ekstra sim/ tvilling etc … burde være billigere.