Telenor Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke bra service og dyrt, for mange skjulte utgifter og ekstra kostnader
Telenor er hinsides dyrt og prøver hele tiden å mase opp prisen med masse tull som vi ikke trenger. Litt trist, egentlig!
Litt for dyre. Må ringe en gang i året for å få kampanjepris for å ligne på de andre. Gir kun beste pris ved win back etter at man har sagt opp, som er noe ordentlig tull.
Jeg har kontaktet Telenor 8 ganger på kundeservice for å få hjelp til eSim iwatch serie 9. ingen hjelp å få selv om jeg referer til en feilkode fra Telenor.
Telenor vil ikke ut med informasjon å godta å si opp abonnementet etter min avdøde far. Regninger påløper å sier hele tiden at det er fortsatt 1 regning ubetalt. Godtar heller ikke skifteattest på mail. Syke folk i telenor å kommer aldri til og annbefale de. Da velger jeg dårligere dekning å bedere kundebehandling.
Byttet til Telenor da jeg fikk tilbud om 24 GB til kr 329 mnd. Jeg spurte selger fra Telenor om det kun var begrenset periode til den prisen. Det var det ikke, så den prisen skulle jeg få beholde. Det var jo løgn. Realiteten var 6 måneder. Uten varsel ble jeg satt på abonnement 10GB til 429. Pga dette bytter jeg mobilselskap 🧐 Så får du tilbud fra Telenor, så sørg for skriftlig tilbud.
Bytter til dyrere abbonement uten varsel eller sammtykke, plutselig får du mye dyrere faktura enn vanelig og må bare betale så hold dere langt unna.