Telenor Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telenor vil ikke ut med informasjon å godta å si opp abonnementet etter min avdøde far. Regninger påløper å sier hele tiden at det er fortsatt 1 regning ubetalt. Godtar heller ikke skifteattest på mail. Syke folk i telenor å kommer aldri til og annbefale de. Da velger jeg dårligere dekning å bedere kundebehandling.
Byttet til Telenor da jeg fikk tilbud om 24 GB til kr 329 mnd. Jeg spurte selger fra Telenor om det kun var begrenset periode til den prisen. Det var det ikke, så den prisen skulle jeg få beholde. Det var jo løgn. Realiteten var 6 måneder. Uten varsel ble jeg satt på abonnement 10GB til 429. Pga dette bytter jeg mobilselskap 🧐 Så får du tilbud fra Telenor, så sørg for skriftlig tilbud.
Bytter til dyrere abbonement uten varsel eller sammtykke, plutselig får du mye dyrere faktura enn vanelig og må bare betale så hold dere langt unna.
Telenor endret mobilabonementet mitt uten forvarsel på verken mail eller melding. Hadde Ubegrenset Basis(399kr/mnd, under 30år) og endret til Ubegrenset Standard(499kr/mnd, under 30år). Har ikke bedt om mere hastighet/data og var fornøyd med pakken jeg hadde. Etter lang ventetid hos Telenor kundeservice idag, og fikk jeg omsider svar, og endret tilbake til tilsvarende datapakke som jeg hadde fra før.Telenor faser ut abonement hvert år(endrer navn på eksisterende abonement), og i stedet for å endre kundens abonement til tilsvarende som kunden hadde fra før, endrer de altså til større og dyrere pakke uten at kunden har bedt om det(i mitt tilfelle ville nytt tilsvarende vært Ubegrenset Start til 399kr/mnd, under 30år). Skjønner at prisene stiger litt hvert år, men at Telenor skal påtvinge/lure kunder til å ha større/raskere datapakker som man verken har bedt om eller har behov for, synes jeg blir helt feil.. Har selv en bestefar på 90år som har Telenor, og han fikk varsel i år som i fjor om at abonementet ville endres automatisk til en større og dyrere datapakke, dersom han selv ikke endret abonementet. Han er pensjonist og bruker knapt 0,5GB-1GB i måneden og har virkelig ikke behov for mere data. Mange eldre vil kanskje ikke registrere at de har fått større og dyrere datapakker, og synes det blir feil å lure folk på den måten. Har vært kunde hos Telenor i mange år, men må si jeg er meget skuffet over hvordan de opererer nå til dags, og vurderer sterkt å bytte mobiloperatør..
Skrekkelig dyrt. Og øker bare mer og mer i pris. Valgte de da de hadde YNG med goodies, som jeg var veldig fornøyd med. Men plutselig uten forvarsel var bare goodiesene mine borte og ikke mulig å bruke. Ble byttet til et dyrere abonnement, da YNG opphørte. Nå har jeg nylig blitt byttet til et dyrere abonnement nok en gang. I tillegg ringer de ofte å skal prakke på meg enda mer greier enn det jeg allerede har.
Kjøpte i butikk. Gave som ikke ble godt mottatt. Returnerte til butikk, for å oppgradere. Fikk vite at det er kun på nettbutikken eller å kjøpe Telenor Mobil hos Elkjøp eller Power, at vi får full retur, eller oppgradering.
Fornøyd med kundeservice og Swap og alt, men dessverre er abonnement og datamengde altfor overpriset i forhold til konkurrentene!