Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig veldig dyrt for datatrafikk. Data er jo viktig for alt i dag å det er underlig at telenor skal være så mye dyrere en andre
Web siden jeg blir sendt til lar meg ikke melde skade av sony xperia 10 IV mobilen min. Dette er den siste dråpen for meg, og når jeg har nedbetalt telefonen så skall jeg bytte abonnement. Telenor har allerede kutta kobber bredbånd hos meg som dreiv meg til å bytte til altibox, og jeg har hatt andre uheldige opplevelser med dem tidligere.
Dyrt og dårlig. Billigere å bedre hos andre mobiloperatører. Dyrest sammen med konkurrenten Telia.
Dere driver og sender fakturaer til inkasso for swap avtale til min døde mor. Som døde i september 2023. Jeg RINGTE dere i september og fortalte at hun var død. Dere sa det var to ubetalte fakturaer. Og at alt var i orden etter det. De betalte jeg. Så kom det flere og jeg betalte fordi jeg trodde det var noe dere hadde glemt, men de fortsetter å komme. Når jeg ringte i dag trodde jeg dere tulla. Hun må betale swap, vet ikke om jeg skal le eller.... Det er en stor skam. Det finnes ikke noe igjen etter min mor. Ingen midler eller verdier. Så dere mener at fordi hun har barn så skal de fortsette å betale på hennes swap. Det er ikke mulig, hun er død. Makan til oppførsel fra dere. Ja jeg er sint, fly for... egentlig.
De gir rabatt til ungdommer. Men ikke til eldre som har vært kunder et lang liv. De er dessuten alt for dyre på samtlige abonnementer. Utrolig nok har de kunder, sannsynligvis for det meste eldre mennesker som fortsatt tror at Telenor vil dem vel.
Dyrere enn alle alltid, fordi de har dels monopol på fiber. Også fordi de argumenterer for at de for gratis nett ved strømbrudd, burde vært likt for alle operatører spør du meg… Ellers kjempefornøyd med varene de leverer, de tilsvarer terningskast 5, men prisene terningkast 2. Derfor er ikke lenger Telenor for alle, dessverre. Har vært totalkunde hos dem i alle år, men av egen sløvhet. Nå har jeg under halv pris på både fiber og mobil
Jeg vet at mitt abonnement er for dyrt. Jeg jobber for tiden i Egypt, og betaler for mye på utenlandssamtaler. Jeg kan med stor sannsynlighet redusere min databruk til ca. 25GB pr måned