Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Telenor valgte å avslutte sine Frihet-abonnement og fant da ut at det var naturlig å erstatte et Frihet 4GB abonnement med et 6GB Original abonnement som koster 50kr mer pr måned. Kontaktet kundeservice og fikk beskjed om at Frihet ikke svarer til utviklingen i markedet og at kundenes dataforbruk øker og at de derfor inkluderer mer data i abonnementene. Hadde 6GB Original kostet omtrent det samme skulle jeg forstått det, men her er det snakk om et annet abonnement til en vesentlig høyere pris! Etter en rask sjekk fant kundeservice ut at min samboer egentlig klarer seg fint met et 3GB abonnement. Hvorfor i huleste oppgraderer de da til 6GB???
De kutter ut abonnement og "tilbyr" et nytt med mer data..som du ikke trenger, og må betale for. På tide å finne en seriøs leverandør for min del !
I juli mottok jeg en faktura fra Telenor, adressert til firmatelefonen(samme adresse som hjemmeadressen der firmaet er registrert). Fakturaen var på noen hundrelapper, ingen stor sum, men for en tjeneste som jeg IKKE hadde bestilt, nemlig SAFE. Jeg ringte inn til telenor bedrift og ble omsider satt videre til telenor privat da den nye tjenesten var satt på meg som privatperson, ikke bedrift der abonnementet er. Etter mye frem og tilbake fikk jeg beskjed om at jeg kunne se bort fra denne og fikk en sms bekreftelse(jeg ba om å få dette skriftlig) på at det var OK og at tjenesten var kansellert. I August kom det jaggu meg en ny faktura på kr 208, samme tjeneste!!!!! Jeg ringte inn igjen og ble satt over til "SAFE avdelingen" og meldte fra om dette igjen samt sa at jeg hadde pratet med de forrige måned om det samme. "Joda, du pratet med oss da, jeg ser det i systemet....det skal da være mulig å avbryte tjenesten". Fikk ny sms bekreftelse om at tjenesten var avsluttet og at jeg kunne se bort fra fakturaen. Venter nå spent på September og om det kommer enda en faktura. Det er verdt å nevne at jeg har hatt telenor i mange år og jeg har vær strålende fornøyd med de generelt sett med tank på dekning både innland og utland, men det å dytte på en tjeneste som man ikke har bedt om eeller trenger for den saks skyld er direkte frekt!!!!! Man må kanskje til slutt si opp for å få slutt på SAFE faenskapet en gang for alle. Forstår iallfall hva navnet tilsier: SAFE måte å tjene penger på....for Telenor!
Har allerede gjort det!! Svært dårlig dekning i høyfjellet. Mine venner bruker Telia og har ingen problemer.
Fikk beskjed om at kobbernettet skul legges ned Men skulle få mobilnett i stedet til litt høyere pris, men ble nesten 200 kr dyrere. Kunne ikke levere høyere hastighet. I ukedagene går det litt bedre men i helgene er det veldig opp og ned. Det er allerede fult på denne masta selv om den er forholdsvis ny. Bygger nytt som har for liten kapasitet i tillegg til dårlig dekning. Blir ikke noen langvarig kunde hos Telenor nei.
Brukes på hytta i Mandal og erfarer at dekning ofte faller ut. Ikke stabilt og bruker masse tid på å klage uten at det hjelper besynderlig.
Hadde noe vært bra så skulle jeg skrivd det, Men min mening er at telenor bare er søppel! 😡 Folka bryr seg kun om penger, driter fullstendig i kundene sine og gidder på ingen måte å yte noen som helst form for service! Aldri vært så missfornøyd med operatør noensinne!! 😡😡😡 Hvis noen trenger mer info så send gjerne en melding til (anonymisert), så skal jeg fortelle!