Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
bytter deg rundt på abonnent hele tiden og tar plutselig betaling for tjenester som alltid har vært gratis. Dekning er varierende.
Hei! Vi sanerer en rekke eldre porteføljer i disse dager og overfører kunder på nye abonnement. Dette går bolkvis og vi varsler alle berørte 1-2 måneder i forkant via SMS eller Epost, slik at de selv kan justere til ønsket abonnement om det innvalgte ikke skulle passe. Hvis du sikter til Epost så er det i vinter gjort et stort løft for å endre hele Epostplattformen til en mer moderne utgave, da den foregående versjonen lå et stykke etter dagens standarder. I ly av at dette medfører store kostnader for både drift og utvikling, har det medført at vi må ta en pris for tjenesten. Du finner selvfølgelig gratisalternativer der ute, men da betaler man som kjent med personlige data hvilket ikke er tilfellet hos oss, og kan være greit å ha i bakhodet når man skal velge Epostleverandør.
Mottok på 2.5 mnd 6 fakturaer med feil pris på både mobil og fiber... lite hjelp å spore hos telenor, var vell mer problemer for hver person man snakket med frem til det ringte en for å bestikke for at man skal beholde kundeforholdet 14 dager etter oppsigelse.... men når man endelig har kommet seg unna så blir man må nytt svindlet av telenor, forsøkt svindlet for nermere 9000 kr av telenor. Telenor virker å kun ha studenter som besvarer kundeservice I tillegg så er dekningen i området der di hevder å levere 5 g at man så vidt kan skimte 4g
Hei! Hvis det fortsatt er forhold her som er uoppgjort anbefaler vi at du ber om å opprette en reklamasjonssak via kundeservice på 915 09000 som er raskeste metode, eller sende oss en Epost her - velg Abonnement og faktura for abonnementet det gjelder : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/e-post/ Hvis du tidligere har fått avslag hos reklamasjonsavdelingen blir neste skritt å anke saken via Brukerklagenemda som kan ta saken videre for deg : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/e-post/ https://www.bkn.no/
Har vært kunde hos ulike mobilselskap før jeg landet hos Telenor. De er ikke billigst i klassen, men til gjengjeld så synes jeg at jeg får mye mer valuta for pengene mine. God dekning, god service og flere tilleggstjenester inkludert i prisen. Med dagens standard så blir jeg hos Telenor som kunde på mobil, nett og TV.
Jeg kommer til å skifte alle abonnement til Telia. Telenor dytter på oss stadige unødvendige utgifter, som nå med mail som skal koste penger, mobliforsikringer du ikke trenger. Skal du ha avbetaling må du kjøpe swap, og slik flår de studenter ogde som ikke kan betale kontant. Så må du tegne en mobilforsikring ved kjøp av mobil (som de håper du glemmer avbestille i tide, slik at kostnader påløper). De bryr seg ikke om kundens behov, de ber kunden om å tilpasse seg Telenor. Sleip ledelse, sleipe salgstriks/produkt konsept.
Alt dreier seg om penger, nå skal de jommen ha betaling for epost også! Snart så er det takk for meg!
Blir alltid møtt med super service i butikk på Sandvika stor senter
Det hjelper ikke med mye data. Det blir ikke billigere når man ikke bruker alt.
Hei! Det du eventuelt ikke bruker i løpet av en måned rulles automatisk over til neste, og er standard for alle operatører i disse dager. Er imidlertid ikke kjent med at noen tilbyr avslag i prisen fordi man ikke rekker å bruke opp datakvoten man betaler for.