Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Overpriset alle tjenester, begriper ikke at de har kunder. Viden kjent for dårlig kundeservice.
Gikk gjennom fakturaen nå, og fant ut at Telenor har lagt til SAFE uten min tillatelse. Dette koster meg 200 kr ekstra i måneden. Swap er også noe tull. Styr unna!
Har snakket med de 9 ganger, saken er fortsatt ikke løst og ingen tar ansvar....
Telenor er dyrt, de er lite hjelpsomme, og regningen min gikk plutselig opp med 200 kroner for tjenester som før var inkludert (ID-tyveriforsikring og noe nettsikkerhet). Jeg begynte med Telenor for å teste Swap. Jeg har betalt swap-forsikring hver måned, men når jeg skulle swappe så ville de ha 1000 kroner ekstra fordi baksiden av telefonen har riper. Jeg har nettopp byttet mobilleverandør, for denne pengeutpressinga kan de dra på skogen med.
Værste erfaringen jeg har hatt med en mobil leverandør. Veldig dyrt, ligger til tjenester jeg ikke ønsker og tar blodpris.
Dyrt abonnement blir enda dyrere hvis vi må betale transaksjon gebyr BankID. Ellers er jeg fornøyd med dekning og kundeservice.
Telenor er et stort selskap noe som sikkert er grunnen til at man ikke kommer gjennom på kundeservice, men det skal ikke våre 40 minutter ventetid når man ringer. Samt prisene på abonnement er alt for høye kontra hva man får. Og at Telenor velger å ta betalt for BankID på mobil er helt uholdbart. Anbefales ikke!