Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har klaget på en i overkant høy regning, hvor kostnadene overhodet ikke stemte med den faktiske bruken. Telenors kundeservice kom med intetsigende svar og hadde ingen interesse av å løse feilfaktureringen. Dyre abonnement og tjenester i kombinasjon med en lite seriviceminded kundeservice er ingen sikker vinner.
Ble lovet 1 regning på mobil og nett. Dette har ikke gått tidligere så dobbel sjekket når de fristet med det for å få meg som kunde igjen. Og hoved grunn til at jeg byttet tilbake til Telenor. Så kom regningENE. 2 stk. Ringte inn. Nei det jeg var lovet gikk ikke. Løgnere
Direkte useriøs kundeservice, brudd på markedsføringsloven, manglende levering, feil på faktura, dyre abonnement. Kan fortsette i det uendelig, men det som en gang var et seriøst og svært bra operatørselskap, fremstår nå som direkte useriøst og rotete. Anbefaler alle å holde seg unna Telenor for enhver pris inntil det i riksdekkende media fremgår at Telenor har gjort noe med sitt omdømme.
Holder ikke det de lover! Sa at jeg kunne bruke telefon i Norge og hele EU, men ikke at jeg måtte betale for mine svindyre samtaler i Norden.
Dyrt og lite hjelpsom til å finne rimeligere løsninger
De har en grei åpningstid på support, men er veldig dyre i sammenligning med andre operatører.
Jeg betalte 299 kroner i måneden for 4GB data med Telenor Yng. Var i utgangspunktet helt ok fornøyd med Telenor på generell basis, men byttet til et annet selskap da jeg ønsket et billigere alternativ. Før dette hadde jeg vært kunde hos Telenor i en periode på flere år, og med unntak av et par overfaktureringer (der Telenor hadde gjort "feil", og brukte evigheter på å rette opp i) så var det ikke mange problemer. Kort fortalt kan man si dette om Telenor: Det er dyrt. Det er god dekning med kjapt mobilnett. Det er miserabel(!) kundeservice. I utgangspunktet ville nok kanskje vurderingen min falt på 2 stjerner, men en telefon fra Telenor endret dette. Telenor valgte å ringe meg opp noen dager etter jeg hadde byttet. Tilsynelatende gjorde de dette for å spørre meg om hvorfor jeg byttet, og sa de gjorde det fordi de ønsket å forbedre seg. Dette var bare vrøvl. Telenor ønsket at jeg skulle bytte tilbake til dem. Dette i seg selv er forsåvidt helt greit, men det er måten dette foregikk på som ikke er akseptabelt. Selgeren fra Telenor var svært slitsom, og ga seg ikke med forsøkene sine på å overtale meg. Han hadde flere argumenter for at jeg skulle bytte som overhodet ikke angikk meg, og fremstilte meg som en idiot dersom jeg ikke byttet tilbake til Telenor. Han hørte ikke et sekund på hva jeg hadde å si, og fortsatte med sin salgsprat. Etter at jeg både syv og åtte ganger hadde sagt at jeg ikke var interessert i å bytte til tilbake til Telenor, ble vedkommende etter hvert både frekk og nedlatende. Han kom nærmest med personangrep. Til slutt sa selgeren at jeg var håpløs, og la brått på. Denne samtalen føyer seg egentlig bare inn i rekken av flere samtaler jeg har hatt med Telenor gjennom flere år, og underbygger det negative inntrykket jeg har fått av de som jobber i Telenor. Enten så prøver de å selge deg noe du ikke trenger og ikke vil ha, ellers så er de helt håpløse på å løse et problem du har som kunde. Jeg kan strengt talt ikke huske en eneste samtale med noen fra Telenor der jeg ikke er bortimot sint etter at samtalen er over. Så mitt tips til dere her på Bytt, ikke bytt til Telenor.