Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Styrken til Telenor er vel dekning. Og det er det. Har vært i Telenor i 5 å, og de har Elendig kundeoppfølging. Ikke nok med høye priser, men de skrur opp prisene enda mer uten hverken varsel eller hint. Og å rette opp dette er ikke så viktig.
Regningen ble aldri på det man er forespeilet, masse skjulte kostnadsrekna og bare tull.
Etter gjentatte klager og forsøk på reparasjoner av dekningen blir telefonsamtalene ofte avbrutt, dvs den jeg snakker med, blir borte i korte eller lengre perioder. Dette skjer flere ganger under hver telefonsamtale når jeg ringer hjemmefra. Midt opp i det hele fikk jeg, på tross av at jeg har autogiro i nettbanken, papirfaktura pga endring i abonnementet, og dette kostet ekstra. Veldig irriterende når dekningen er så dårlig. Og dette kunne ikke gjøres noe ved.
Bra mobildekning og god service! Jeg hadde et bedre abonnement før som var både billigere og hadde mer GB. Det er jeg ikke så fornøyd med, ellers er jeg veldig fornøyd med telenor.
Mange av operatørene fremstår som svært arrogante, lite kundevennlige, lite serviceminded mht å f.eks finne andre abonnement, som kan være billigere.
Bra dekning, altfor høy pris. Burde inkludert mer data på sine abonnement.
Utmerket selskap og jeg, en trofast kunde. Jeg kunne også ønske at det fantes et annet abonnementet for de som er 50+ ikke bare ungdom og unge. Gjerne med 1GB osv.