Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mange av operatørene fremstår som svært arrogante, lite kundevennlige, lite serviceminded mht å f.eks finne andre abonnement, som kan være billigere.
Bra dekning, altfor høy pris. Burde inkludert mer data på sine abonnement.
Utmerket selskap og jeg, en trofast kunde. Jeg kunne også ønske at det fantes et annet abonnementet for de som er 50+ ikke bare ungdom og unge. Gjerne med 1GB osv.
Stabilt som bare det, med kun en litt dårlig app-opplevelse å klage på, samt BankID på mobil og kostnaden der. Ubegrenset strømming av musikk benytter jeg meg meget mye av.
Kunne vært billigere!!! Det meste er bra, kundeservice, ryddig og enkel app
God dekning - særlig i utlandet.
Har bare en ting jeg er misfornøyd med å det er swap. Jeg har ikke nok penger til å kjøpe telefonen jeg ønsker kontant å blir da tvunget til å kjøpe den med en swapavtale. Bedre hos onecall der man kan velge kontant-12mnd-24mnd eller 36mnd nedbetaling uten bindingstid på abonnement. Må få frem at dekningen er super hos Telenor å har til dags dato aldri hatt et problem med kundeservicen.