Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har god erfaring med Telenor, men, syns de har alt for høy pris i forhold til konkurrenter.
Kommer aldri lett i kontakt med dere! Kontakter på grunn av skyhøye regninger de siste 3 måned.
Telenor har blitt stor, arrogant og dyrest av alle. For noen mnd. siden hadde en gjennomgang med Telenor servicetelefon bedrift der jeg sa opp 9 datakort og flyttet 5 telefon.nr. til en annen bedrift. 6 måneder senere så fortsetter de fortsatte å fakturere for datakortene, de har lagt på forsikring som jeg IKKE hadde bestilt. i tillegge til at prisen på det gjenværende telefon nr. nesten doblet seg. Har kuttet ut Telenor Bedrift fra i dag av. De oppleves som svindel. or og a
automatiske flytte til dyrere abonoment, også automatisk abonerer på tjenester jeg ikke er interesert i og betaler ekstra på grunn av at disse tjenestene pleide å være inkludert i abonomentet.
Telenor driver på en meget utspekulert måte. etter en stund blir man flyttet over på "nye" og dyrere abonnement. Heller ikke mulig å kontakte kundeservice på mail. Kort sakt de driver svert kritikkverdig behandling av trofaste kunder.
En av de dyreste tv internett pakkene 899+599 internett og t-we. Og antagelig norges dårligste kundeservice. Oppdaterer ikke tv antennen før kunden klager og hastighet 200= 9.4 mbps. Veldig dyrt mobilabonnementet når man ikke fjerner sikkerhetspakkene deres.
Dårlig kundeservice og dårlig Montering jeg har bestilt en Internett for jeg flytte for en måned og den dagen de skal komme og montere Internett jeg har fått melding at han er syk og kommer etter 14 dager . Hvis man tenker å planlegge for en måned siden og bestille Internett de kan avbryte planlegge for en dag veldig dårlig kundeservice de har slått av telefonen når jeg har sagt at jeg vil ikke ha abonnement Veldig dårlig kundeservice .