Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Telenor er Nice, bra dekning, og gode tilleggstjenester.
Har klaget på en i overkant høy regning, hvor kostnadene overhodet ikke stemte med den faktiske bruken. Telenors kundeservice kom med intetsigende svar og hadde ingen interesse av å løse feilfaktureringen. Dyre abonnement og tjenester i kombinasjon med en lite seriviceminded kundeservice er ingen sikker vinner.
Ble lovet 1 regning på mobil og nett. Dette har ikke gått tidligere så dobbel sjekket når de fristet med det for å få meg som kunde igjen. Og hoved grunn til at jeg byttet tilbake til Telenor. Så kom regningENE. 2 stk. Ringte inn. Nei det jeg var lovet gikk ikke. Løgnere
Direkte useriøs kundeservice, brudd på markedsføringsloven, manglende levering, feil på faktura, dyre abonnement. Kan fortsette i det uendelig, men det som en gang var et seriøst og svært bra operatørselskap, fremstår nå som direkte useriøst og rotete. Anbefaler alle å holde seg unna Telenor for enhver pris inntil det i riksdekkende media fremgår at Telenor har gjort noe med sitt omdømme.
Holder ikke det de lover! Sa at jeg kunne bruke telefon i Norge og hele EU, men ikke at jeg måtte betale for mine svindyre samtaler i Norden.
Dyrt og lite hjelpsom til å finne rimeligere løsninger
De har en grei åpningstid på support, men er veldig dyre i sammenligning med andre operatører.