Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg brukte Telenor i masse år så byttes jeg over til Telia allerede i i 2015 fordi Telia hadde 2 år nedbetaling på telefon mens Telenor hadde ikke det. I 2023 har Telenor fortsatt ikke mye annet enn god dekning å tilby. Andre selskaper som Telia og Talkmore gir der avslag på ny helt ny iPhone hvis man kjøper med bindingtid, men Telenor har ikke denne tjenesten. Nå har Telenor økt prisene på nytt og tar 429 for ung ubegrenset data, mens andre tar mindre for samsvarende tjeneste. Jeg føler rett og slett at Telenor tilbyr ikke nok i forhold til hva man betaler og de utnytter at de er det største selskapet i Norge. Som kunde er jeg opptatt etter å få mest mulig ut av pengene mine som jeg ikke får hos Telenor. Kundeservice kunne blitt bedre. En dag satt jeg i kø i 13:00 i 20 min, så når Telenor svarte la de på for en eller annen grunn og jeg måtte ringe på nytt og vente i 20 min. Telenor har heller ikke live chat, bare robot chat som er ubrukelig. Helt latterlig at de ikke har chat med tanke på hvor mange resurser de her. Styr unna og heller bruk andre selskaper som faktisk tilbyr mer enn bare god dekning!
Jeg valgte det på grunn av god kommunikasjon på avsidesliggende steder. Ulemper: - ansatte nektet å hjelpe meg med å sette opp opsjoner, og jeg kan ikke norsk; - de kommer stadig og pålegger flere alternativer som du må betale eller nekte for; - dårlige applikasjoner, de har få alternativer; - problemer med å nekte å sende fakturaer
Bra, men litt dyrt for meg. Regningen har også vært litt forskjellige de siste ganger.
Dyre abonnement og kan ikke gi gode tilbud før man bytter operatør. Tragisk. Hvis dem bytter navn på abonnementet, så må du faktisk betale for 2 mnd, fordi det er policy. Greit det, om jeg bestiller, men ikke når det er dem som endrer navn/avtale.
Ble overtalt av Telenor selger til skifte av abonnement. Orienterte selger hva mitt forrige abonnement omfattet og ble lovet samme tjenester til samme pris. Fikk hverken eSIM eller lovet datamengde. Forsøkte å kontakte Telenor via e-post, men fikk et rent svada svar tilbake. Har nå skiftet tilbake til forrige operatør. Telenor er et direkte kunde fiendtlig selskap uten mye troverdighet. Aldri mer!
Uprofesjonnelt og uten opplæring og normal folkeskikk. Hver dag, 3-4 timer i telefonen, hvor jeg blir satt over til ulike avdelinger, hvor den siste, ikke visste mere, enn den første!Virket som de alle, bare ville sette over til neste person, for og bli ferdig med saken!
Forsikret telefonen min gjennom SquareTrade ved kjøp av telefon hos Telenor. 5 uker at det ble opprettet sak hos SquareTrade har jeg nå mottatt 4 nye mobiltelefoner - alle defekte! SquareTrade vil fortsette å sende nye, Telenor fraskriver seg alt ansvar. Forsikre telefonen ditt et annet sted.