Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dyre abonnement og kan ikke gi gode tilbud før man bytter operatør. Tragisk. Hvis dem bytter navn på abonnementet, så må du faktisk betale for 2 mnd, fordi det er policy. Greit det, om jeg bestiller, men ikke når det er dem som endrer navn/avtale.
Ble overtalt av Telenor selger til skifte av abonnement. Orienterte selger hva mitt forrige abonnement omfattet og ble lovet samme tjenester til samme pris. Fikk hverken eSIM eller lovet datamengde. Forsøkte å kontakte Telenor via e-post, men fikk et rent svada svar tilbake. Har nå skiftet tilbake til forrige operatør. Telenor er et direkte kunde fiendtlig selskap uten mye troverdighet. Aldri mer!
Uprofesjonnelt og uten opplæring og normal folkeskikk. Hver dag, 3-4 timer i telefonen, hvor jeg blir satt over til ulike avdelinger, hvor den siste, ikke visste mere, enn den første!Virket som de alle, bare ville sette over til neste person, for og bli ferdig med saken!
Forsikret telefonen min gjennom SquareTrade ved kjøp av telefon hos Telenor. 5 uker at det ble opprettet sak hos SquareTrade har jeg nå mottatt 4 nye mobiltelefoner - alle defekte! SquareTrade vil fortsette å sende nye, Telenor fraskriver seg alt ansvar. Forsikre telefonen ditt et annet sted.
Hvorfor har fakturaen høyere sum enn hva prisen er på abonnementet? Tross flere henvendelser på epost, ingen svar. Positivt, god dekning.
Får kun melding om vesentlig prisøkning og økning i datakraft uten at dette er etterspurt eller nødvendig. Ingen info om alternative eller rimeligere abonnement. Bakgrunn var opphør av eksisterende abonnement som erstattes av en dyrere løsning. Da blir en tvunget inn i en dyrere løsning, eller å si opp kundeforholdet. Ingen som avklarer hva som er kundebehov eller mulig alternativ løsning. Det er en oppmuntring til å skifte leverandør.
Eg blir flytta over på eit dyrare abonnement utan å spørja kunden.