Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Speedometer viser dårlig dekning selv om jeg har 4g talet hos Telenor. :-(
De sender regning på en swapavtale som ble avsluttet for 3mnd siden. Bare betal vi krediterer på neste regning er svaret jeg får ved henvendelse. Makan til dårlig service og vilje til å rydde opp i eget rot. Jeg har ringt minst 15 ganger, og dem bekrefter at jeg ha rett, men greier ikke å gjøre det de skal. De har i tillegg en del ansatte som er veldig dårlig på kundebehandling.
Jeg har måtte bruke mye tid og penger på feil som ligger hos Telenor. Jeg opplever også å få feil informasjon og blir satt over og får kontra beskjeder. Virker rotete og et pengesluk uten like.
Det som er det største minuser til Telenor, er deres kundeservice, eller rettere sagt, mangel på sådan. Vi har hatt elendig bredbånd levert av Telenor, og med mobilabonnementer fra samme, har man en «alltid på nett garanti». Denne har vist seg å være en stor bløff. Vi hadde ubrukelig nett i over tre måneder, men fikk bare én rabattert måned. Så resten måtte vi betale full pris for. Og vi fikk kun én gang ekstra datapakke. Årsaken var at det kun gis én gang data og én rabatt pr feil. Garantien er altså en stor bløff. Kundeservice er totalt fraværende. Videre et også forståelsen for normale begreper. Et eksempel er ordet «epost». Jeg gikk inn i appen til Telenor, og leste der at BankID er gratis. Men jeg fikk likevel bruk av BankID på fakturaen. Kontaktet da kundeservice og spurte om de kunne forklare dette. Da ba de meg om å sende skjermbilde av appen hvor dette stod om BankID på epost. Fikk så en lenke til et kontaktskjema hvor jeg skulle skrive. Hallo, epost er epost, ikke et j#%la skjema! Hvis dem ønsker å få ting tilsendt via et skjema, så kall det et kontaktskjema da, og ikke «epost». Kanskje dette er flisespikkeri, men det er et konkret eksempel på at Telenors medarbeidere omdefinerer kjente ord og begrep etter hva som passer dem selv. Så til BankID som jeg hadde flere forsøk på å få forstått hos «kundeservice». Det viser seg at man får «gratis tilgang på BankID», men må betale for «signering» med BankID. Hva f#%n?!?! Enten er BankID gratis, eller så er det ikke. Å holde kundene deres for narr er ikke ok. Så når det gjelder priser. Konkurrenter på samme nett tilbyr langt større datapakker til langt lavere priser. Jeg har et behov for 60 GB i måneden, hos Talkmore er det til en brøkdel av prisen. Telenor har ikke så store pakker en gang, man må kjøpe tilleggspakker, og da blir det mye mye dyrere.
Telenor er Nice, bra dekning, og gode tilleggstjenester.
Har klaget på en i overkant høy regning, hvor kostnadene overhodet ikke stemte med den faktiske bruken. Telenors kundeservice kom med intetsigende svar og hadde ingen interesse av å løse feilfaktureringen. Dyre abonnement og tjenester i kombinasjon med en lite seriviceminded kundeservice er ingen sikker vinner.
Ble lovet 1 regning på mobil og nett. Dette har ikke gått tidligere så dobbel sjekket når de fristet med det for å få meg som kunde igjen. Og hoved grunn til at jeg byttet tilbake til Telenor. Så kom regningENE. 2 stk. Ringte inn. Nei det jeg var lovet gikk ikke. Løgnere