Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har god dekning, men er fryktelig dyrt. Blir belastet forsikringer jeg aldri har bestilt.
Veldig dyrt, ofte problemer med dårlig dekning. Veldig vanskelig å spare penger med et så dyrt abbonement. Prøvde å få egne simkortet til barna i abonnementet men dette ble altsa for dyrt.
Grei dekning vinglende kundeservice. Stive priser og stadig dyrere på alt også e mail
Bare gode erfaringer. Best på kundeservice, suveren dekning og veldig stabilt. Litt stiv pris, men man får iallfall det man betaler for.
Sa opp abonnementet mitt for 6mnd siden pga jeg syntes tjenestene var for dyre sammenlignet med andre leverandører. Etter dette har jeg fått regninger hver mnd og også måttet ringe for å si opp like mange ganger, hver gang jeg ringer får jeg beskjed om at alt skal være i orden. Kundeservice er veldig hyggelige, men det hjelper jo svært lite når problemet aldri løser seg….. svært skuffende fra en av landets største leverandører..
Det er det værste jeg har hørt og hva i alle dager! Jeg kan ikke være kunde hos noe så korrupt og jeg vil nesten kalle det tvilsom business. Dette burde vært hovedoppslag i VG. Dere suger jo kr ut av folk, hva faan et vitsen?? Dere har jo misforstått helt dette med god forettningskikk og NÅ ble jeg skremt. VIRKRLIG!!! Jesus
Har god erfaring med Telenor, men, syns de har alt for høy pris i forhold til konkurrenter.