Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Telenor, kunde over 30 - 35 år. Nå var tiden for å takke for meg. Hvorfor? Utelukkende pris og påtvunget produkter/tilleggstjenester. På tross av at dekningen er bra så er ikke produktet godt nok. Telenor vil ikke ha meg som kunde lengre og det har jeg nå tatt konsekvensen av.
Mye data for pengene, ingen billigere leverandører på høy datapakke, enkel og forståelig fakturering.
(Anonym) er enestående og svært dyktig i faget sitt. Han ga meg all hjelpen jeg trengte – og enda litt mer. Min tidligere erfaring med Telenor for mindre enn to uker siden var skuffende og gjorde at de mistet hele familien som kunder. Men (Anonym) leverer akkurat som han lover. Tusen takk til deg, (Anonym)🌸
Synes at abonnementet er altfor dyrt i forhold til tjeneste og sikkerhet. Opplever en del spam og spoofing telefoner, men må betale mer for safe tjenester.. Se hvem er også en vits når man har IPhone.. De frister med rabatter i flere former, men man kan ikke kombinere flere, så uansett så ender man opp med maks 100 kr i familierabatt på det meste 🙄
Skuffende! De lover og lover. I tillegg da vi tok kontakt med butikken i Trondheim Torg ble vi møtt av en særdeles uforskammet og avvisende selger. Og ble spurt om hvorfor vi kom tilbake og klaget. Så å ha slike ansikter som vinduet utadd... ja dette er det heldigvis sjelden vi møter idag! Dette er dårlig av Telenor
Altfor dyre abbonement og dårlig kundeservice. Lite imøtekommende. Gjelder både TV/Internett og telefon
Tilbyr pris som er dobbelt av det jeg har i dag som jeg ønsker å bytte bort fra fordi det plutselig økte prisene ganske godt. Selgeren godtar ikke et nei. Veldig slitsomt.