Telenor Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
(Anonym) er enestående og svært dyktig i faget sitt. Han ga meg all hjelpen jeg trengte – og enda litt mer. Min tidligere erfaring med Telenor for mindre enn to uker siden var skuffende og gjorde at de mistet hele familien som kunder. Men (Anonym) leverer akkurat som han lover. Tusen takk til deg, (Anonym)🌸
Synes at abonnementet er altfor dyrt i forhold til tjeneste og sikkerhet. Opplever en del spam og spoofing telefoner, men må betale mer for safe tjenester.. Se hvem er også en vits når man har IPhone.. De frister med rabatter i flere former, men man kan ikke kombinere flere, så uansett så ender man opp med maks 100 kr i familierabatt på det meste 🙄
Skuffende! De lover og lover. I tillegg da vi tok kontakt med butikken i Trondheim Torg ble vi møtt av en særdeles uforskammet og avvisende selger. Og ble spurt om hvorfor vi kom tilbake og klaget. Så å ha slike ansikter som vinduet utadd... ja dette er det heldigvis sjelden vi møter idag! Dette er dårlig av Telenor
Altfor dyre abbonement og dårlig kundeservice. Lite imøtekommende. Gjelder både TV/Internett og telefon
Tilbyr pris som er dobbelt av det jeg har i dag som jeg ønsker å bytte bort fra fordi det plutselig økte prisene ganske godt. Selgeren godtar ikke et nei. Veldig slitsomt.
Lite data for mye penger, men stabilitet og tjeneste er ok. Kjedelig at Telenor endrer priser og abo uten å informere abonnenten på en direkte måte.
Du får aldri den hastigheten du betaler for, de struper hastighetene gjennom dagen (jeg betaler for 100 og får 4 mesteparten av tiden) og kundeservice er det verste jeg har sett. Bare unnskyldninger. Ikke tenk på å bruke dem hvis du har hjemmekontor.