Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har vært Telenorkunde fra " tidenes morgen" og har alltid vært fornøyd. De siste årene har jeg brukt 100- abonnementet. Funker som bare det. Vurderer å gå opp til 200 ( og gjerne mer), men foreløpig er det dessverre det største aboet de har. Jeg gjennom årene hatt topp kundeservice. Tro meg eller la være, men jeg har aldri ventet mer enn max. 5 minutter før jeg har fått snakket med en kundebehandler. Måtte bare få det ut!
Har vært kunde i mange år og synes dekning er suverent (bor i Bergen med stor aksjonsradius på fjellet). Har også brukt kundeservice ved flere anledninger uten stor irritasjon. Det var en periode med en del salgs-mas og uønskede tilbud under middag, men det har sluttet. Det eneste som gjør at jeg er nå igjen på jakt etter alternativer er at pris til tvilling SIM går opp fra 69kr til 99kr! Vurderer nå igjen å bytte, da akkurat den del blir tilbud av flere aktører til en 29-39 kr. Og ellers: når man leser kommentarene på denne siden: det høres ut som alle har elendig kundeservice, men ICE ser ut til å toppe listen... :(
Betaler 0,49 kr for hver gang man bruker bankid, og det er elendig kundeservice.
Telenor sørger for at kundene sine er HELT uten dekning på tlf samt ingen mobildata i opptil 5 DAGER fordi de gjør om til 5G. Ingen backup plan mens de endrer om eller prøver å jobbe litt raskere. Ingen fratrekk i faktura heller at tjenesten du betaler for er borte i nærmest EN UKE! Helt tragisk...!!
Uforståelige fakturaer. Nå skal de øke gebyr for SIM-kort/ data pr mnd fra 49 kr til 99kr. Føler de lurer meg vær måned.
Jeg synes det er ganske umoralsk å sende ut inkasso regning på dødsbo for ett par hundre kroner 1.5 år etter dødsfall, særlig når det aldri har blitt sendt ut regninger for dette på verken avdødes eller kontaktpersons adresse.
Trenger ikke så mye data. Vurderer annen leverandør kun for å redusere kostnad. Telenors dekning utenfor allfarvei var alltid et pluss. Det kan ha endret seg? Dekningskart kan antyde det. Telenors abonnement er også lett å administrere og virker veldig sikkert. Bruker alltid sikkert passord, som ingen enheter eller browsere husker, heller ikke jeg. Skifter stadig passord, som er gjort på 1-2-3 på Telenors sider med to sikkerhetskoder. Enkelt, og trolig meget sikkert (?).