Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
har ikke noe og klage på god dekning Har bare bra omtale
Får ikke bedre mobil abonement enn det telenor tilbyr. Veldig fornøyd, jeg har utmerket dekning uansett hvor jeg befinner meg, og rask nettverkshastighet. Angrer på at jeg valgte mobilt bredbånd fra ice når jeg kunne fått bedre fra telenor. Skulle ønske jeg kunne byttet nå, men er nødt til å vente 6 mnd til pga bindingstid «sukk»
De sier at det er en pris. Men mye med små skrift . Vi har bedt om et tilbud ,men det blir ofte ca. 1500 i bare abonnement i mnd. Dyrt synes jeg
Handlet alle telefoner i Telenorbutikk aldri på nett tidligere da jeg trudde det var tryggest sånn. Da æ måttet skifte mobilnummer og fikk mitt nåværende mobilnummer trudde jeg at at det gamle abonnementet automatisk vart stoppet og at jeg kun blev belastet for det nye. Ingen i butikken opplyste meg om dette. Jeg fikk nettopp vite at Telenor fortsatt fakturert meg hver måned 249 kr for 4Gb i 9år etter at æ skiftet mobilnummer og mobil. Jeg har blitt fakturert dobbelt i 9år. Store summer på ingenting. Jeg har prøvd få kompensasjon og noen typ av service men uten hell. Skifter selvsagt operatør bort fra giganten Telenor som totalt savner service og advarer alle andre for Telenor. Du er ikke trygg hvis du handler i ei Telenorbutikk. Ingen kundeservice hos Telenor.
Telenor continues calling and calling for sale even though I am never interested and I never had any business with Telenor. Blocking their numbers doesn't help since they use many different numbers. I have registered myself now in Brønnøysundregistrene. Hope that helps.
Til mitt bruk fungerer det perfekt. Jeg trenger f.eks flere SIM kort og der har jeg trengt flere abonnement hos tidligere leverandører.
Kjøpte ny telefon i sommer. Fikk en billig pris hvis jeg prøvde Telenor. Selgeren valgte å sette på alt jeg ikke ønsket i abonnementet (alt det dyreste og alle forsikringer). Jeg fikk ikke regninger før prøveperioden var over og jeg sitter igjen med å betale mer for 4 måneder med Telenor enn 1 år med telia. Har aldri vært mer misfornøyd med et selskap jeg har vært kunde i. Noe som er veldig trist.