Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Til mitt bruk fungerer det perfekt. Jeg trenger f.eks flere SIM kort og der har jeg trengt flere abonnement hos tidligere leverandører.
Kjøpte ny telefon i sommer. Fikk en billig pris hvis jeg prøvde Telenor. Selgeren valgte å sette på alt jeg ikke ønsket i abonnementet (alt det dyreste og alle forsikringer). Jeg fikk ikke regninger før prøveperioden var over og jeg sitter igjen med å betale mer for 4 måneder med Telenor enn 1 år med telia. Har aldri vært mer misfornøyd med et selskap jeg har vært kunde i. Noe som er veldig trist.
Har feilfakturert flere ganger, til og med etter vi ringte for å få ordnet opp i abonnement.
Tungvindt og komplisert hjemmeside. Telenor privat- bedrift og mobil forskjellige passord og adskilte fakturaer. Umulig å kommei kontakt med en kundebehandler kun en chatmaskin. Orker ikke mer. Takk for meg!
jeg opplever dette som det beste telefon selskapet i Norge. har uten tvil den beste mobil dekningen i verden. her er det bare og bytte. verdt vær krone det koster
De har mange fine ord å si om sine tjenester, men når de tar betalt for bankid i tillegg til 2000,- ekstra for nedbetaling av telefon (noe alle andre operatører tilbyr 100% kostnadsfritt) og hevder denne prisen er for forsikringer som allerede er inkludert i abonnementene, blir det altfor useriøst å kalle seg selv en profesjonell telefonoperatør. Styr unna!
Si opp abonnement er ikke mulig på nett. Skal du bytte til noe billigere, får du tilleggstjenester som ikke kan fjernes. Sidene er pepret med kjøpepress så uansett hvordan du ønsker å endre abonnementet ditt, havner du ut i et tilbud om flere tjenester til høyere pris. Det er SÅ dårlig!!!!