Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor Mobil
2.3
594 verifiserte omtaler

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.3
Dårlig
594 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#12
Forferdelig
Telenor Mobil er rangert
#12 av 13 mobiloperatører
33%
Dårlig
33% anbefaler Telenor Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 594 omtaler om Telenor Mobil

FILTRER OMTALER
126
54
80
75
259
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Mobil
Telenor Mobil har 594 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig hele greia

Omtale av  Håvard

Starter med å bytte selskap siden Telenor er så dyrt og kun har edge dekning som noen ganger blir helt borte selv om jeg bor rett ved byen. Når vi bytter selskap starter faenskapet. Når vi først bytter selskap sender de en faktura får måneden vi ikke har abonnement hos de. Denne fakturaen betaler vi og tenker at vi skal ringe opp om så vi kan få igjen disse pengene, noen dager etter får vi en purring hvor de ønsker å få 151,66kr fordi vi tydeligvis ikke har betalt 4kr av fakturaen som vi betalte fullt ut. Ringer og får beskjed om at de skulle fikse alt og at vi skulle få igjen pengene vi hadde betalt for måneden vi ikke hadde abonnement hos de. 2 måneder etter alt dette så får vi samme faktura på nytt hvor denne da har vært sendt til feil adresse på andre siden av Norge. Når fakturaen er sendt til feil side av Norge så kan du vel tro at den kommer hit etter betalingsfrist. Ringer igjen Telenor hvor de legger skylden på systemet ditt og at det skal bli fikset opp i. 2 dager etter får en e-faktura som da er purring fra Gothia som nå ønsker 328,39kr fordi vi ikke har betalt fakturaen som.skulle vært slettet for litt over 2 måneder siden. Enda venter vi på å få igjen penger. Prøver å ringe opp igjen uten at min samboer da er til stede (hennes abonnement) men da kan de ikke gjøre noe med fakturaen fordi hun ikke er til stede for å bekrefte dette. Nå er jeg rimelig lei. Er det lov å komme med purringer tilbake til Telenor for å ikke betale oss tilbake og prøve å få mere penger ut av oss?

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Svindlere?

Omtale av  Tg

Som eneste selskap jeg har vært borti tar de betalt 79 kroner for papirfaktura på første faktura når man har ingen andre valg enn å motta dette per brev. Alle andre selskaper i Norge har gratis første faktura også har man valget om å opprette efaktura fra faktura nr to. Og da må man betale hvis man vil ha papirutgave. De skryter over å ha 200 millioner kunder. Og noen har nok flere kundeforhold, feks både mobil og internett. Så da "stjeler" de mer enn 1.5 milliarder kroner fra sine kunder? Når man har ingen valg så er dette etter min mening svindel.

Best i test!

Omtale av  Gucci M

Telenor mobil abonnement, er ikke bare et vanlig abonnement med bare ringe tid,sms og datapakke. Men masse andre kjekke tjenester som jeg har fått inkludert blant annet sky-lagring, se hvem og masse annet!

Faktura

Omtale av  Terje S

Jeg skifter abonnement slutten av dette året. Fortsatt fakturer dere meg for januar. Hva gjør dere med det?

Elendig kundeservice - manglende rutiner

Omtale av  Britt G. W

Jeg har forsøkt å få hjelp til å fikse fibernettet hjemme i flere uker, uten at noen av de utallige kundebehandlerne jeg har snakket med har klart å hjelpe meg. Jeg blir satt over, får ulike beskjeder alt ettersom hvem jeg snakker med. Ingenting blir logget, så jeg må begynne å forklare samme sak hver gang jeg må ringe på nytt fordi det blir brutt eller jeg blir satt videre til eksterne samarbeidspartnere. Utrolig at en bedrift som Telenor ikke har rutiner på ting. Nå bytter jeg leverandør rett og slett. Dette orker jeg ikke å bruke mer tid på.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Feilfakturering.

Omtale av  Sverre S

Jeg flyttet til Fjordkraft Mobil i Juni/Juli. men får fortsatt fakturaer fra Telenor Mobil' Vennligst send meg keditnotaer for det som er betalt. Ytterligere fakturaer betales ikke.

Bra abonemang

Omtale av  Eva S. N

har ikke noe og klage på god dekning Har bare bra omtale

Telenor Mobil har 594 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Mobil mener

Telenor Mobil

Har tilegnet profilen
Telenor Mobil deltar på Bytt.no

Telenor Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor Mobil besvarer ikke omtaler

Telenor Mobil har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor Mobil henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor Mobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR